Jump to content

Hoe ziet 29 April er bij jouw uit?


Digi-Djeff

Recommended Posts

  • Reacties 315
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    14

  • Digi-Djeff

    8

  • 7nightwing7

    8

  • Unmountable Tijmen

    7

Om 6.45 opstaan, douchen, ontbijten en dan vertrekken naar school.

In de speeltijd van 10 uur effe vlug wegrijden (Game Mania waar ik hem besteld heb, ligt op 5 minuten van mijn school), dan te laat terugkomen omdat ik niet rap genoeg fietste. In men agenda laten zetten voor mijn ouders. 'S middags kicken op het boekje en het feit dat ik de game heb. :D 'S avonds thuiskomen, agenda tonen, discussieren met mijn ouders over het feit dat ik 'gespijbeld' heb, en dan gtaIV in PS3 pleuren en kassen! XDXD

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gelukkig heb ik die week vakantie :dans:

Mijn voorlopige planning: Vroeg opstaan, rond openingstijd naar de lokale gamesboer gaan, thuis eerst op mijn dooie gemakkie de manual doorlezen en de kaart te besturen en dan.... Gaat het spel erin, en kan de fun beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan [Helaas] op vakantie, dus ik kan pas een weekje genieten vanaf 2 Mei [ :( ]. Ik zal opstaan. Me blij maken omdat Roda Jc de KNVB beker heeft gewonnen en wat gaan zwemmen in CenterParcs.

Vanaf 2 mei ziet het er heel anders uit :D

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas om 7 uur opstaan, "fijn" naar het Mediacollege :duh:, zal me dan vervelen tot half 1, dan is het de middag-break, en dan heb ik het wel weer gezien op school ( Uri Geller style voel ik een griep opkomen :7 ), dan naar de winkel, en dan de dvd de ps3 in die er dan maanden niet uit zal komen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...