plastic boy Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ik heb speciaal een hele week verlof genomen se speciaal voor te kunnen spelen. om 10.00 opstaan,om halfelf ben ik in de winkel waar ik gta heb gereserveerd en dan op 3 min terug thuis en spelen maar de hele dag door. Reageren
gta-kuiken Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 29 april zit ik in alaska vliegtuigen spotten dus kan hem niet kopen dus koop hem 5 mei en dan lekker gamen Reageren
aeroxthm Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 waker worden eten proberen mijn k*t aerox te starten met de bus naar de gameshop gta IV kopen met de bus terug gta IV spelen gta IV spelen gta IV spelen gta IV spelen gta IV spelen gta IV spelen gta IV spelen gta IV spelen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 wtf staat iedereen hier om 7u op?? Nu ja ik ben dan waarschijnlijk in Frankrijk en indien niet ga ik hem misschien kopen als ik zin heb anders in de loop van de week erna Reageren
Kloep Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Zonder ps3 heb ik niks aan gta4, dus ik w8 op de pc-versie, Dus mijn 29 april ziet er zo uit. SLAPEN Reageren
Rensch Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik zit in Disneyland Parijs terwijl de vriendelijke postingooiman ... uuh ... postbode ... een pakketje door mijn brievenbus mieterd waar het spel GTA IV in zit. Waarschijnlijk zal mijn lieftallige broer die op de vrijdag bij ons voor 3 dagen op visite komt (hij woont ergens anders) het pakketje oprapen waarna ik de zondag thuiskom en een gamende broeder tegenkom die het spel helemaal niet gekocht heeft Waardoor hij dus verder is dan mij en ik dat niet kan uitstaan!! (mijn spel!) Reageren
Bossinkje Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Dan ga ik ook maar de hele dag slapen.. Bewerkt: 8 april 2008 door Bossinkje Reageren
Adren4Line Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik ga Zaterdag 27 april al naar de winkel, ze verkopen wel vaker games die eigenlijk pas paar dagen later officieel uitkomen Dus hopelijk heb ik weer geluk Dit lijkt me sterk hoor! Maar uhm...... hoe zit dat komt hij echt pas om 23:00 uur uit? Dat zou dus betekenen dat iedereen hier op het forum zich flink heeft vergist. Als je in de countdown van IV kijkt kom je op 11 uur 's avonds uit vriendelijke vriend .. wellis van tijd verschil gehoord? Dat heb ik zeker. Maar het zou toch net zo goed Nederlandse als Amerikaanse tijd in de countdown kunnen zijn Reageren
snowguard3 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 op vakantie maar op 30 april ren/fiets ik naar E-plaza om mijn gta 4 op te halen (gereseveerd) ga ik terug naar huis ben ik 10 minuten aan het kloten met dat stomme plastic dat erom heen zit dan stop ik hem in de ps3 ik kom ik de rest van de dag niet me kamer uit alleen om naar de wc te gaan of eten te pakken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Mijn dag ziet er als volgt uit: Opstaan Eten Met pap in de auto stappen, en naar Heerlen rijden. Naar de E-Plaza, mijn Limited Edition in ontvangst nemen. Thuis, in mijn 360 steken. GTA IV. etc etc. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 op die dinsdag ben ik jammer genoeg weg op 3 daagse schoolreis in frankrijk. maar ik heb toch de speciale editie besteld. ik ga hem gewoon wat later spelen. ps: wat raar dat jullie bijna allemaal geen school hebben. ik anders wel Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ps: wat raar dat jullie bijna allemaal geen school hebben. ik anders wel Ik vind het eerder raar dat er een aantal mensen wel naar school moeten... Woon jij in België ofzo, waardoor jij de 30ste geen koninginnedag hebt? Want het lijkt mij meer dan logies dat er geen school is, als het koninginnedag is... Reageren
drial Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 vscfv uh ? Wat bedoel je ? misschien snapt hij dit nog niet want hij heeft nog maar een bericht gemaakt. Is ook lastig he, als 'mogool' zijnde.. Ik heb de week van 28 april hertentamenweek, maar meestal betekent dat gewoon een week vakantie.. en ik heb besteld dus verwacht hem 29 april op het deurmatje. Dus ik verwacht iets van.. 11:47 - "Zzzzzzz..." 12:13 - "Hmmm.... er is vandaag toch iets ofzo?" 12:15 - "Hmmm.... is het Koninginnedag? Naja ik draai me nog eens om." 12:30 - *Plof* op de deurmat 12:31 - "Huh?" 12:33 - "Zzzzzzz..." 12:56 - "29 april... plof op de deurmat... 29 april... plof op de deurmat...." 13:02 - "Het is helemaal geen Koninginnedag, stumper.." 13:14 - "Wacht eens... het is... het is... GTA IV!! Liberty City, here I come." 13:15 - *Stapt met het verkeerde been uit bed* 13:16 - *Waggelt naar voordeur* 13:17 - "Shit.. het is niet GTA IV, maar een stapeltje folders.. wat moet ik hier nu mee.." 13:18 - "Naja.. misschien komt het later vandaag.." *honger* 14:12 - *Computer aan* 14:14 - "Hey.. een mailtje.. dat is lang geleden, dat ik die kreeg.. even lezen.." Geachte heer,Vanwege het grote succes is Grand Theft Auto IV (PS3) tijdelijk uitverkocht, we verwachten volgende week de nieuwe levering. Wellicht zult u het artikel dan ontvangen, anders zal het de opvolgende week zijn. Excuses voor de late levering. Met vriendelijke groet, 14:16 - " :duh: Heb ik weer." 14:22 - "Dan maar eens kijken op GTAforum.nl, hoe iedereen behalve ik blij aan het spelen is. Misschien valt er nog wat te trollen ofzo. Ik moet die frustraties kwijt." Dus als ik op 29 april chagrijnig hier zit weet men wat er gaande is. HAHAHA Reageren
ot2k Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 voor mij ist best wel beetje n k*t dag want ik ga de 30e op vakantie:Pdenk dat ik me ps3 maar mee neem:O 7:00 ik spring als n gek uit me bed ga douchen kleed me aan 8:00 me ahum.. pil nemen(heb ADHD) en wat eten 8:30 ff op me ps3 resistance doen of gta op me ps2:P(met cheats) 10:00 fiets pakken en naar de winkel racen(5min rijden) 10:15 terug van het winkel centrum met de grootste smile ooit:D 10:16 ps3 aan GTA IV erin en lets game 18:30 ff pauze om te eten:P 3:00 stoppen met spelen omdat ik op vakantie ga:( dat word mijn planning:P maar ik hoop maar dat ze me pre order gewoon onthouden anders mogen ze van mij dat hele winkel centrum afbreken denk ik:P greetz ot2k. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.