Jump to content

Hoe ziet 29 April er bij jouw uit?


Digi-Djeff

Recommended Posts

  • Reacties 315
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • steintje

    14

  • Digi-Djeff

    8

  • 7nightwing7

    8

  • Unmountable Tijmen

    7

7:30 wekker

8:00 fiets pakken

8:05 fietsen naar het winkelcentrum

8:15 hopen dat er nog niemand staat

8:30 winkels open , rennen naar de dixons, daarna naar intertoys, freerecordshop en als ze hem allemaal niet hebben, dan ga ik maar naar het volgende winkelcentrum.

8:45 als ik hem heb , me broertje naar buiten schoppen, daarna helemaal alleen.

8:46 home cinema set aanzetten, niets aantrekken van de buren :cya:

17:00 me moeder komt thuis , moet langzamerhand maaar eens gaan stoppen.

19:00 proberen nog een half uurtje te spelen.

21:00 weer slapen.

komende 2 weken : van 9 uur tot 16 uur GTA IV spelen , proberen die 100 uur te maken, zodat ik hem mischien al uit heb gespeeld :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sta op ren naar onder en ga de hele tijd w8ten tot de psotbode het pakketje in mijnbrievenus stopt dan trek ik m uit zijn handen ren ik als een gek naar binnen pers m in mijn ps3 en non stop gamen tot dat ik een shock krijg. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

10.00 - kan ik denk ik niet meer in slaap vallen.

11.00 - Telefoontje van Music Store zal wel ongeveer geweest zijn

11.05 - naar Music Store

11.15 - terug

11.25 - Doosje openen en Blu-Ray ini mn PS3 knallen en gamen maar.

(totdat mijn ouders er genoeg van hebben)

Link to comment
Delen op andere websites

28 april een slapeloze nacht tegemoet komen, op 29 april rond 8:30 naar de mediamarkt scheuren, bij de ingang staan wachten, zodra deuren opengaan sprinten naar game afdeling en eerste beste gtaiv proberen te bemachten.

daarna terug naar de auto en plankgas naar huis, eenmaal thuisgekomen gtaiv in mijn ps3 knallen en op full HD non-stop gamen totdat ik vierkante ogen krijg. hierna ben ik officieel kluizenaar geworden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

28 april een slapeloze nacht tegemoet komen, op 29 april rond 8:30 naar de mediamarkt scheuren, bij de ingang staan wachten, zodra deuren opengaan sprinten naar game afdeling en eerste beste gtaiv proberen te bemachten.

daarna terug naar de auto en plankgas naar huis, eenmaal thuisgekomen gtaiv in mijn ps3 knallen en op full HD non-stop gamen totdat ik vierkante ogen krijg. hierna ben ik officieel kluizenaar geworden ^_^

Veeg me op :schater:

Bewerkt: door 7nightwing7
Link to comment
Delen op andere websites

Goed..

06:00 - Opstaan

06:05 - Douchen, aankleden, eten

07:00 - Achter de pc

08:00 - Naar de E-plaza

09:30 - E-plaza gaat open, ik pak het eerste spel, en trek een sprint naar huis toe.

10:00 - 00:00 - GTA IV spelen! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat ik diehard was maar zie hier toch wel mensen die het nog veel gekker doen!

Nouja kans is groot dat ik die dag vrij vraag, en anders maar ff een belletje plegen dat ik ziek ben. En dan maar hopen dat bol zo vriendelijk is en de belofte nakomt dat hij de dag met de release op me deurmat valt.

Dan is de kans groot dat er ook wat vrienden langskomen om het ook even te checken. Volgende dag moet ik weer achter de ps3 weg en op naar wat kroegen, dus even wat rust.

Als het goed is heb ik dan ook nog eens een week vrij, dus dan kunnen jullie mijn week wel invullen wat ik ga doen.

Heb er zin aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga m pas laat halen (ik hoop dat ie er dan nog is) want ik ga m met een vriend halen en dan krijg ik korting ^_^ en als ie er nog is dan zo snel mogelijk naar huis haasten en m in de PS3 frotten !! :puh:

(of ik bel ff dat ze m ff achter houden)

Bewerkt: door IronBullet
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...