Robin B Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 zeg het zo grappigste: vic vance chagerijnste:toni cipriani vrolijkste: CJ dat was ook al meteen mijn lijstje en zeg ook meteen waarom Reageren
T@rget Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Grappigste Tommy Vercety chagrijnigste Die GTA Vice City dude vrolijkste idd CJ Reageren
cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 grappigste:lance vance om de opmerkingen in vcs chagrijnigste:catalina want ze zegt heel vaak pig in III vrolijkste:cj want hij lacht ook zo grappig Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Grappigste tommy vercety (vice city) chagrijnigste mike (gta advance) vrolijkste CJ (sanandreas) srry dat ik spelfouten maak maar ik ben dyslecties! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 grappigste: Jeffrey (OG Loc) chagerijnste: Catarina vrolijkste: Ken Rosenburg Reageren
Robin B Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 grappigste:lance vance om de opmerkingen in vcschagrijnigste:catalina want ze zegt heel vaak pig in III vrolijkste:cj want hij lacht ook zo grappig Niet de personages maar de hoofdrolspelers Reageren
L Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Misschien heb je deze vraag een beetje verkeerd gesteld, want alle gta-games hebben altijd maar 1 hoofdrolspeler. Dus Catalina of Ken Rosenberg horen hier niet bij. Daarom ga ik voor: Grappigste: Vic Vance Chagrijnigste: die gast van vice city vrolijkste: geen een. Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 lekker vrolijk dan, al die hoofdrolspelers vermoorden honderden mensen en zo grappig is dat ook weer niet Reageren
Robin B Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 lekker vrolijk dan, al die hoofdrolspelers vermoorden honderden mensen en zo grappig is dat ook weer niet waarom zijn jullie altijd zo serieus het zijn maar spellen hoor Reageren
dynastus Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 lekker vrolijk dan, al die hoofdrolspelers vermoorden honderden mensen en zo grappig is dat ook weer niet waarom zijn jullie altijd zo serieus het zijn maar spellen hoor Mischien kan ie ze nie kope Reageren
Robin B Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 lekker vrolijk dan, al die hoofdrolspelers vermoorden honderden mensen en zo grappig is dat ook weer niet waarom zijn jullie altijd zo serieus het zijn maar spellen hoor Mischien kan ie ze nie kope heb je dat tegen mij??? Reageren
Miek Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 (bewerkt) lekker vrolijk dan, al die hoofdrolspelers vermoorden honderden mensen en zo grappig is dat ook weer niet waarom zijn jullie altijd zo serieus het zijn maar spellen hoor Mischien kan ie ze nie kope heb je dat tegen mij??? Hij had het tegen powerpats Laat hem met rust,gewoon een beetje uitdagen Bewerkt: 15 april 2008 door Miek Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Gaan we nu weer verder met ontopic posten aub? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Grappigste: Tommy Vercetty Chagrijnigste: Claude Vrolijkste: CJ Reageren
Gino99 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 Grappigste:Tommy Vercetti Chagarijnigste:Tony Cipriani Vrolijkste:Niemand... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.