js007 Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 grappigste: niko chagerijnste:gta3 gast vrolijkste:vic vance cloude horen we nooit ( hij kan wel niet praten )maar hij kijkt altijd boos vv is heel erg vrolijk en rijk niko is zeker een grapig personage Reageren
Swiggers Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Grappigste tommy vercety (vice city)chagrijnigste mike (gta advance) vrolijkste CJ (sanandreas) srry dat ik spelfouten maak maar ik ben dyslecties! Geen probleem joh. Daar letten we met zijn allen niet op. Als we maar weten wat je bedoelt Onntopic: Grappigste Carl Johnsen( SA) Chagrijnigste Claude ( GTA III ) Vrolijkste Victor Vance ( VCS ) Reageren
The Black Cat Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Grappigste: Tommy Vercetty Chagrijnigste: Tony Cipriani Vrolijkste: CJ Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Sinds wanneer is Victor vrolijk? Hij loopt juist super vaak te zeuren, maarja.. Grappigste: Niko Chagrijnigste: Victor Vance Vrolijkste: CJ Verder vind ik dat je Claude en Toni niet chagrijnig kunt noemen vanwege hun gezichtsuitdrukking, ze werken nu eenmaal voor de Maffia. Verder een kleine verklaring; Grappig zijn ze allemaal niet echt, maar Niko heeft wat sarcasme wat ik wel kan waarderen. Victor Vance loopt overal over te zeuren, dus die zou je chagrijnig kunnen noemen. En CJ heeft vaak wel goede zin. Bewerkt: 27 april 2008 door ASPHALT Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 grappigste: Niko met zn grappige accent chagerijnste:toni cipriani vrolijkste: CJ Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Grappigste tommy vercety (vice city)chagrijnigste mike (gta advance) vrolijkste CJ (sanandreas) srry dat ik spelfouten maak maar ik ben dyslecties! Ben ik t helemaal met je eens! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.