Jesperkaj Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Tiberium is een tactical first-person shooter spel. Het spel komt uit voor de PC, XBOX360 en de PS3. Het komt ergens in de herfst van 2008 uit. Verhaal Elf jaar na de Derde Tiberium Oorlog, in 2058, wat eens de Middellandse Zee is dan een woestenij. De speler neemt de rol van Ricardo Vega ,een GDI-gebiedsbevelhebber die onlangs van pensionering wordt teruggetrokken, die de enige volledige geroepen "Tower Omega" van de Threshold Scrin Toren op dit gebied onderzoekt. De toren wordt verondersteld om een overblijfsel van de Derde Oorlog te zijn, maar blijkt de basis van een andere Scrin invasie te zijn. De Scrin is een buitenaarts ras die ervoor heeft gezorgt dat er Tiberium op de Aarde is gekomen. Geen NOD?? Waarschijnlijk zou de Brotherhood of NOD niet in deze game komen. NOD is een organisatie die Tiberium wilt gebruiken voor wereldoverheersing. Sguads In deze game kun je squads aanvoeren. Als een sguadmember het loodje legt, komt er een nieuwe ervoor in de plaats. Wapens De wapens die nu bekent zijn zijn: grenade launcher energy cannon (sniper rifle) anti-infantry rail gun carbine anti-aircraft missile launcher Dit was dus een kleine preview van het spel. Als er meer nieuws is, wordt de pagina geupdate. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Hmm, wat ik me afvraag, is dit een officieel vervolg op C&C? Overigens lijkt het me wel dat NOd erin komt, zij zouden immers net zo goed met de scrin kunnen samenwerken of iets dergelijks... Reageren
Hayte Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 ik ga es ff bumpen en dumpen, Tiberium is gecancelled... http://www.gamespot.com/news/6198367.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.