Jump to content

Mogelijke GTA 4 uitstel tot eind 2008 door EA


martijnn

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • martijnn

    3

  • DenkaanHenk

    3

  • 7nightwing7

    3

  • oostzaan

    3

Zaken zijn Zaken dus je mag ze ook wel mensen van EA noemen ipv vieze klootzaken.

Waarom zou de kwaliteit achteruitgaan?

Rockstar ontwikkeld de game, Take-Two is de uitgever.

Als je onder EA werkt heb je volgens mij niet veel keuze. En het zijn wel smerige klootzakken, want ze willen gewoon de winst van kleinere bedrijven meepikken. Hierdoor gaan de bedrijven die WEL kwaliteit leveren helemaal kapot. En daarom mag EA door de grond zakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze staan op het punt om een hele grote klapper van een game te releasen, die heeeel veel winst in het laadje gaat brengen. Denk je nu echt dat ze zichzelf nú nog gaan verkopen? Lijkt me sterk. GTA IV is af, en zal denk ik een dezer dagen van de productieband rollen om gedistribueerd te worden. Nóg een keer uitstellen is heeeeeeel slecht voor de reputatie van Rockstar (en al helemaal voor EA als zij daarvoor verantwoordelijk zijn) dus dat gaat echt niet gebeuren. Je moet niet alles geloven wat je leest, alleen als ik het heb geschreven. Je weet zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik T2 was dan zou ik nog minstens een half jaar wachten. Dan maken ze tenminste veel geld. Ik zou het wel fijn vinden als IV 1 weekje wordt uitgesteld (leveringsproblemen over de hele wereld ofzo). Ik ben namelijk op de 24e op vakantie.

Ik begin EA nu echt steeds meer te haten. Ze zijn de allergrootste maar heel veel spellen zijn kut. Ze kopen bijna alle (iets) kleinere bedrijven over die wel goeie games maken. Waarom doen ze dat? Ik weet dat het antwoord concurentie is maar zijn ze nou echt zo dom bij EA dat als ze de bedrijven overkopen dat ze zelf ook betere games gaan maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het ze lukt zouden ze wat mij betreft niet meer geld gaan verdienen. Op dit moment zitten alle gamers te wachten op een topper en tijdens de feestdagen is er gewoon veel meer concurentie.

En onder andere daarom zou het dus voor ons ook niet leuk zijn als het word uitgesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je EA met hun Godfather weer, geloof er maar niks van. Al de reclameblaadjes staan vol met GTA IV. :{

Take Two kan het eigenlijk niet maken om hun te laten overnemen, wat voor bedrag dan ook. Het promotie materiaal is in volle gang. Het zou EA tegelijkertijd nog een slechter imago geven.

Bewerkt: door martijnn
Link to comment
Delen op andere websites

EA moet zwijgen, waarom moeten ze zich daar weer van aantrekken ?

vervelen ze zich weer ofzo :s

als gta iv maar in december uitkomt hoef ik hem al niet meer :{:ch::N

tss hoeveel x word et nog uitgesteld bende zeiekerds van EA

Link to comment
Delen op andere websites

JUllie overdrijven allemaal.

Als EA Take Two overneemt gaat ze heus wel hetzelfde team aan GTAIV laten werken (Rockstar), ze weten ook dat zij GTA naar de top hebben gebracht en zijn niet zo dom om er inneens een ander team op te zetten. Ze gaan ze 99 procent kans ook gewoon evenveel vrijheid geven ala Take Two Rockstar geeft. De enige verandering die denk ik gaat gebeuren is dat Rockstar ietsje meer geld ter beschikking krijgt waarmee ze meer mensen kunnen aann,emen en betere technologie kunnen gebruiken. Wat de andere games van Take Two betreft (die trouwens voor 90 procent bagger zijn), die mogen voor mijn part verdwijnen

Link to comment
Delen op andere websites

Grote onzin dit. De game is simpelweg gewoon af, met het uitstellen van de game schiet je niks op. Denk aan alle marketing die nu aan de gang is, dat kost bakken met geld. Stel dat ze het vervolgens gaan uitstellen is dat dikke verlies voor zowel rockstar als Take2. Nee hoor, die paar daagjes in het rood staan heeft Take2 er wel voor over, ze worden niet overgenomen door EA en GTA IV word niet uitgesteld :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik kan vinden is dit gerucht enkel te herleiden naar een uitspraak van een analyst genaamd Michael Pachter. Hij heeft tijdens een gesprek over GTA IV gezegd dat EA er baat bij zou hebben GTA IV uit te stellen naar het einde van het jaar als ze Take Two voor 29 april overnemen. Dit omdat videospellen rond de feestdagen beter verkopen dan halverwege het jaar. Take Two heeft het geld dat GTA IV gaat opbrengen hard nodig en kan zich een uitstel niet permiteren, maar EA heeft die luxe wel. Echter, zoals wij al weten heeft Take Two al gezegd geen interesse te hebben in het aanbod van EA, voor de release van GTA IV.

Dit gerucht is niets meer dan een voorbarige conclusie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...