7nightwing7 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Michael Pachter roept al jaren allerlei dingen om zo in het nieuws te komen. Hij is gewoon mediageil. Niets van aan trekken dus . Bovendien denk ik dat Rockstar heus wel weet hoe de fans zullen reageren als het weer uitgesteld zou worden. Dan gooien ze hun eigen ruiten in. Geloof me, GTA IV komt gewoon op 29-04-2008. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Voor zover ik kan vinden is dit gerucht enkel te herleiden naar een uitspraak van een analyst genaamd Michael Pachter. Hij heeft tijdens een gesprek over GTA IV gezegd dat EA er baat bij zou hebben GTA IV uit te stellen naar het einde van het jaar als ze Take Two voor 29 april overnemen. Dit omdat videospellen rond de feestdagen beter verkopen dan halverwege het jaar. Take Two heeft het geld dat GTA IV gaat opbrengen hard nodig en kan zich een uitstel niet permiteren, maar EA heeft die luxe wel. Echter, zoals wij al weten heeft Take Two al gezegd geen interesse te hebben in het aanbod van EA, voor de release van GTA IV.Dit gerucht is niets meer dan een voorbarige conclusie. Kijk een verstandige reactie. Ook heb ik ergens gelezen dat een bepaalde site Rockstar felciteerde met de vaste releasedatum. En ook las ik dat Tak-Two niet word overgenomen door EA dit omdat zij veels te grote titels in de wacht hebben staan die toch veel geld op leveren. Reageren
maikel jonson Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 oo ik dacht al ik krijg al een koude rilligen laatste kwartaal van 2008 zo lang zou ik niet kunnen waxhten Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 oo ik dacht al ik krijg al een koude rilligen laatste kwartaal van 2008 zo lang zou ik niet kunnen waxhten Wie wel. Denk dat wereldwijd alle GTA fans gek zouden worden als het weer werdt uitgesteld. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 komt ie toch op 29 oktober uit Reageren
nljesse Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) het gaat tog wel door anders moetten er wereldwijd demonstraties komen Bewerkt: 7 april 2008 door nljesse Reageren
studio dewolf Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik denk van niet dat het gaat uitgesteld anders zullen veel mensen niet kopen want ze vinden uitgespeld beu. Reageren
freestyla Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Overname door ea zou mij niks uitmaken ze doen maar . Maar as ze gta 4 nog is zouden uitstellen (wat ze zeker niet gaan doen als ik alle waardevolle info zie ) dan kocht ik mij wel saints row 2 . Reageren
jellha Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Voor zover ik kan vinden is dit gerucht enkel te herleiden naar een uitspraak van een analyst genaamd Michael Pachter. Hij heeft tijdens een gesprek over GTA IV gezegd dat EA er baat bij zou hebben GTA IV uit te stellen naar het einde van het jaar als ze Take Two voor 29 april overnemen. Dit omdat videospellen rond de feestdagen beter verkopen dan halverwege het jaar. Take Two heeft het geld dat GTA IV gaat opbrengen hard nodig en kan zich een uitstel niet permiteren, maar EA heeft die luxe wel. Echter, zoals wij al weten heeft Take Two al gezegd geen interesse te hebben in het aanbod van EA, voor de release van GTA IV.Dit gerucht is niets meer dan een voorbarige conclusie. ik hoop het heb, heb echt geen zin dat EA straks take two overneemt krijg je weer zo'n reclame game :S Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 @ Hierboven, Uhm, hij is heus niet egoïstisch hoor. Hij is dat toch lekker op vakantie, wat maakt het uit? Al wordt GTA IV, kan me niks schelen . Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 mensen ea games is net als microsoft microsoft heeft 95% op het gebied van besteuringsysteem van de wereld vorig jaar zijn ze uitgekomen met windows vista om meer winst te maken. en vervolgens gaan grote game bedrijfen bv EA games windows vista spellen maken waardoor wij weer nieuwe drivers mogen kopen en hardware als dat niet meer windows vista trekt dus wie maken er veel winst??? en ik wil niet zo veel zijken over het kwalitijt van Ea games soms slecht soms goed Ea games Microsoft Hardware bedrijfen bv kingstoon of msi enz en wie leiden?? WIJ Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Einde 2008 ? Neee ! Niks ervan ! Ik heb hem besteld voor 29 april en ik krijg hem dus ook 29 april. Punt uit ! Ciao Reageren
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) en wie leiden??WIJ Jaja, je hebt nogal wat te leiden! Jullie hebben tenminste nog een vooruitzicht en houvast, jullie hebben een datum waarmee jullie je klachtjes kwijt kunnen bij R*. Wij, als pc-gamers, hebben pas te leiden, wij weten amper of er uberhaupt nog wel een pc-versie komt! Dus diep, heel diep in mijn hart hoop ik toch wel dat GTA IV wordt uitgesteld. Dan kan je je eens inleven en voorstellen hoe het is om een pc-gamer te zijn. Bewerkt: 7 april 2008 door Paddo Tha Mad-O Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 mensen ea games is net als microsoft microsoft heeft 95% op het gebied van besteuringsysteem van de wereld vorig jaar zijn ze uitgekomen met windows vista om meer winst te maken. en vervolgens gaan grote game bedrijfen bv EA games windows vista spellen maken waardoor wij weer nieuwe drivers mogen kopen en hardware als dat niet meer windows vista trekt dus wie maken er veel winst??? en ik wil niet zo veel zijken over het kwalitijt van Ea games soms slecht soms goed Ea games Microsoft Hardware bedrijfen bv kingstoon of msi enz en wie leiden?? WIJ Leiden? euh, effe denken, van Microsoft alleszins Bill gates, maar van de rest zou ik er even wikipedia moetn bij halen! Ja, ja, droge humor Nee, idd, wij lijden. EA kan ook goeie games maken, kijk maar naar BBC, maar dat is dan ook weer van DICE... Dusja... Take Two onder leiding van EA, mss tog liever niet! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Idd de PC gamers worden pas echt in de steek gelaten. De eerste GTA kwam notabene op de PC uit en nu krijgen die klote consoles de nieuwe GTA's eerst Jullie moeten niet zeiken over een weekje uitstel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.