oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Nu er een bundel van de ps3 en gta 4 zal komen neemt EA het niet meer over denk ik Reageren
Iscariah Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Idd de PC gamers worden pas echt in de steek gelaten. De eerste GTA kwam notabene op de PC uit en nu krijgen die klote consoles de nieuwe GTA's eerstJullie moeten niet zeiken over een weekje uitstel Neem dan een console als je het eerder wilt spelen! Als je dat niet kunt betalen, neem je maar een bijbaantje. GTA IV kan toch niet op de gemiddelde computer draaien straks. Of wil je soms zeggen dat je wel een mooie Intel DuoCore of QuadCore met minimaal 2,5 Ghz. per processor hebt staan? Heb je DAAR wel eens aan gedacht? Computerspellen van tegenwoordig vreten computer resources.... Bewerkt: 8 april 2008 door Iscariah Reageren
ReVeRt Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 en wie leiden??WIJ Jaja, je hebt nogal wat te leiden! Jullie hebben tenminste nog een vooruitzicht en houvast, jullie hebben een datum waarmee jullie je klachtjes kwijt kunnen bij R*. Wij, als pc-gamers, hebben pas te leiden, wij weten amper of er uberhaupt nog wel een pc-versie komt! Dus diep, heel diep in mijn hart hoop ik toch wel dat GTA IV wordt uitgesteld. Dan kan je je eens inleven en voorstellen hoe het is om een pc-gamer te zijn. je kunt natuurlijk ook doen alsof de wereld vergaat dude als je wilt spelen koop een console en lig niet zo te makken gast. En omdat Pc gamers moeten wachten betekend niet dat de game voor iedereen mer uitgesteld moet worden. Denk ook eens een keer aan andere mensen in plaats van alleen aan jezelf Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Idd de PC gamers worden pas echt in de steek gelaten. De eerste GTA kwam notabene op de PC uit en nu krijgen die klote consoles de nieuwe GTA's eerstJullie moeten niet zeiken over een weekje uitstel Neem dan een console als je het eerder wilt spelen! Als je dat niet kunt betalen, neem je maar een bijbaantje. GTA IV kan toch niet op de gemiddelde computer draaien straks. Of wil je soms zeggen dat je wel een mooie Intel DuoCore of QuadCore met minimaal 2,5 Ghz. per processor hebt staan? Heb je DAAR wel eens aan gedacht? Computerspellen van tegenwoordig vreten computer resources.... Welja ik wapper zomaar ff 500 euro uit m'n mouw voor een console die volgend jaar weer uit is, nou goed? En ik kan geen bijbaantje nemen want ik zit fulltime op school. En ja mijn PC kan GTAIV wel aan Reageren
steintje Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Idd de PC gamers worden pas echt in de steek gelaten. De eerste GTA kwam notabene op de PC uit en nu krijgen die klote consoles de nieuwe GTA's eerstJullie moeten niet zeiken over een weekje uitstel Neem dan een console als je het eerder wilt spelen! Als je dat niet kunt betalen, neem je maar een bijbaantje. GTA IV kan toch niet op de gemiddelde computer draaien straks. Of wil je soms zeggen dat je wel een mooie Intel DuoCore of QuadCore met minimaal 2,5 Ghz. per processor hebt staan? Heb je DAAR wel eens aan gedacht? Computerspellen van tegenwoordig vreten computer resources.... Welja ik wapper zomaar ff 500 euro uit m'n mouw voor een console die volgend jaar weer uit is, nou goed? En ik kan geen bijbaantje nemen want ik zit fulltime op school. En ja mijn PC kan GTAIV wel aan hoezo volgend jaar alweet uit dat ding bestaat 1 jaar en de playstation 2 al zo,n 8 jaar en dat loopt nog steeds goed. Reageren
Iscariah Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Welja ik wapper zomaar ff 500 euro uit m'n mouw voor een console die volgend jaar weer uit is, nou goed? En ik kan geen bijbaantje nemen want ik zit fulltime op school.En ja mijn PC kan GTAIV wel aan Dan moet je ook niet zeuren over de PC release datum. Toen ik nog "fulltime" op school zat, zoals jij dat zegt, had ik al een bijbaantje. Hard leren en werken dus. Maarja, de jeugd van tegenwoordig is te lui om uit die stoel van hun te kruipen. MAAR ik kan het ook mis hebben en ben je helemaal niet zo'n grote fan van GTA en wil je daarom wel zolang wachten totdat ie op de PC uitkomt....... Tja. Reageren
Bizold Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Idd de PC gamers worden pas echt in de steek gelaten. De eerste GTA kwam notabene op de PC uit en nu krijgen die klote consoles de nieuwe GTA's eerstJullie moeten niet zeiken over een weekje uitstel Neem dan een console als je het eerder wilt spelen! Als je dat niet kunt betalen, neem je maar een bijbaantje. GTA IV kan toch niet op de gemiddelde computer draaien straks. Of wil je soms zeggen dat je wel een mooie Intel DuoCore of QuadCore met minimaal 2,5 Ghz. per processor hebt staan? Heb je DAAR wel eens aan gedacht? Computerspellen van tegenwoordig vreten computer resources.... Welja ik wapper zomaar ff 500 euro uit m'n mouw voor een console die volgend jaar weer uit is, nou goed? En ik kan geen bijbaantje nemen want ik zit fulltime op school. En ja mijn PC kan GTAIV wel aan Als jij geen bijbaantje kan nemen omdat je 'fulltime' naar school moet, dan heb jij ook geen tijd om te gaan gamen maatje. Ik snap best dat mensen het vervelend vinden dat het voor de pc een stuk later uit komt, ik snap dat ook niet zo goed. Maar dan is het toch niet nodig om meteen consoles af te gaan lopen kraken? Ieder zijn eigen meuk en wie ben jij om daar wat van te zeggen. Reageren
sanfuck Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Idd de PC gamers worden pas echt in de steek gelaten. De eerste GTA kwam notabene op de PC uit en nu krijgen die klote consoles de nieuwe GTA's eerstJullie moeten niet zeiken over een weekje uitstel Wat lul je nou dom met een weekje uitstel ze hebben het over uitstel tot de periode van het laatste financiele kwartaal, dus tussen september en het eind van het jaar in, terwijl die al een half jaar is uitgesteld dus totaal een uitstel van meer dan 1 jaar dat is onbegrijpelijk voor een spel waar al 4 jaar aanword gewerkt Reageren
Paddo Tha Mad-O Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Geld voor een console is het probleem niet. Het principe dat microsoft en sony door middel van contracten extra zieltjes wilt binnen halen is erg slim, maar ik trap er niet in. Op die manier geef je hun alleen maar extra reden om bij een contractverlenging de extra hoge kostprijs door de vingers te zien. Zo zal je nooit die cirkel kunnen doorbreken. Dat er mensen zijn die genoegen nemen met een console vind ik alleen maar heel leuk voor hun, maar dan moeten ze niet gaan zeuren over een (eventuele) uitgestelde deadline. De echte hardcore fans zullen langer moeten wachten totdat zij hun game optimaal kunnen bespelen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Als ik mijn 9800GTX binnen heb, kan ik da spel zeker weten draaien op mijn pc. Ik heb nooit wat gehad met consoles. Mij kan het geen ene reet schelen wanneer hij nou precies uitkomt, ik heb er toch niks aan want een pc versie is nog niet aangekondigd . Maarja, de kans is 0.3% dat hij wordt uitgesteld . Bewerkt: 8 april 2008 door stefaneke Reageren
Rickos Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ONZIN Er is een analist die zegt dat EA Take 2 overneemt Het is logisch dat EA aan het pushen is maar TAKE 2 gaat niet met EA in zee voordat ze GTA 4 hebben uitgebacht. En al zou Take 2 zich laten overhalen door EA dan zou de datum ongewijzigd blijven Het zou niet goed voor beide bedrijven zijn om hem weer uit te stellen en al helemaal niet met zo'n zwakke reden En de mensen die zo zitten te zeuren met hun PC moeten zich niet zo aanstellen je weet al meer dan een jaar dat de game op de ps3 en xbox360 uitkomt je had dus meer dan genoeg tijd om te sparen voor een console Ik vind PC's geschikt voor shooters en strategy games meer niet GTA hoort daar dus niet bij bovendien zijn er veelsteveel pc bezitters die de game downloaden dat moet eens afgelopen zijn Van mij mag TAKE 2 het gewoon zo laten Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ach maakt voor mij niet uit ik ga gta iv tog niet kopen. Reageren
js007 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ik heb geen probleem meer met dat ea t2 gaat overnemn als ze maar van gta4 afblijven Reageren
OG-J Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik geloof echt wel nooit dat EA Games GTA IV gaat overnemen, waarom zouden ze? TakeTwo weet toch dat er veeeeele GTA fans staan te popelen om GTA IV te kopen, waarom zouden ze dan in godsnaam Rockstar Games GTA IV niet meer willen produceren, echt zever.... Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 EA stinkt. >>> Door Dutchy3010: Bedankt voor deze uiterst nuttige bijdrage aan deze discussie! <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.