Jump to content

Mogelijke GTA 4 uitstel tot eind 2008 door EA


martijnn

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • martijnn

    3

  • DenkaanHenk

    3

  • 7nightwing7

    3

  • oostzaan

    3

Ik geloof echt wel nooit dat EA Games GTA IV gaat overnemen, waarom zouden ze? TakeTwo weet toch dat er veeeeele GTA fans staan te popelen om GTA IV te kopen, waarom zouden ze dan in godsnaam Rockstar Games GTA IV niet meer willen produceren, echt zever....

Take-Two wil ook helemaal GTA-IV niet laten overnemen. Sterker nog EA wil heel take-Two overnemen, tegen de zin van Take-two, een zogenaamde "hostile takeover".

Maar zelfs als het EA zal lukken om Take-Two over te nemen voor de releasedatum, wat op zicht al een hele bijzondere prestatie zou zijn, gezien de korte tijd die er nog rest. Dan is het erg onaannemelijk dat ze de release enkele dagen van te voren nog gaan uitstellen. Met name gezien alle reclame campagnes en logistieke inspanningen die al in gang zijn gezet.

De kans op uitstel van GTA-IV door EA is in mijn ogen verwaarloosbaar klein.

Link to comment
Delen op andere websites

ONZIN

Er is een analist die zegt dat EA Take 2 overneemt

Het is logisch dat EA aan het pushen is maar TAKE 2 gaat niet met EA in zee

voordat ze GTA 4 hebben uitgebacht.

En al zou Take 2 zich laten overhalen door EA dan zou de datum ongewijzigd blijven

Het zou niet goed voor beide bedrijven zijn om hem weer uit te stellen

en al helemaal niet met zo'n zwakke reden

En de mensen die zo zitten te zeuren met hun PC

moeten zich niet zo aanstellen je weet al meer dan een jaar dat de game op de ps3 en xbox360 uitkomt

je had dus meer dan genoeg tijd om te sparen voor een console

Ik vind PC's geschikt voor shooters en strategy games meer niet

GTA hoort daar dus niet bij bovendien zijn er veelsteveel pc bezitters die de game downloaden

dat moet eens afgelopen zijn

Van mij mag TAKE 2 het gewoon zo laten

goed gesproken

Link to comment
Delen op andere websites

EA heeft wel wat goede spellen, wel wat he, niet allemaal.

Ze raffelen het zo hard af dat het klote spellen zijn, bv NFS, die spellen op de GBA en DS, daar horen ze niet op thuis.

Graphics waar je scheel van word en dergelijken.

Iedere game die ze uitbrengen komen voor de 360,PS3,GBA(soms) ,DS,Wii en de PC, wat dus geen nut heeft, ze doen het alleen maar voor meer geld te maken.

En ze willen het persé dat de spellen snel klaar zijn, das bij iedere spel van hun geweest.

Ze moeten met hun fikken van R* en T2 afblijven :duh:

greet

Link to comment
Delen op andere websites

EA stinkt.

Waar slaat dat nou weer op? Rockstar kan een voorbeeld aan sommige dingen uit The Godfather nemen, bijvoorbeeld het vechtsysteem is in The Godfather veel beter dan in GTA. In GTA San Andreas zijn de vingers van de handen van de personages aan elkaar geplakt, in The Godfather zijn de vingers van de personages allemaal netjes uit elkaar. Iedere game heeft zijn voor en na delen, alleen Rockstar fanboys vinden dat EA stinkt valt me op. Want op andere sites lees ik dit soort reacties nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

EA stinkt.

Waar slaat dat nou weer op? Rockstar kan een voorbeeld aan sommige dingen uit The Godfather nemen, bijvoorbeeld het vechtsysteem is in The Godfather veel beter dan in GTA. In GTA San Andreas zijn de vingers van de handen van de personages aan elkaar geplakt, in The Godfather zijn de vingers van de personages allemaal netjes uit elkaar. Iedere game heeft zijn voor en na delen, alleen Rockstar fanboys vinden dat EA stinkt valt me op. Want op andere sites lees ik dit soort reacties nooit.

O ja, waar kijk jij dan. Op heel veel gamesites vinden ze dat EA grotendeels baggere games maakt en alles uitmelkt.

Link to comment
Delen op andere websites

EA stinkt.

Waar slaat dat nou weer op? Rockstar kan een voorbeeld aan sommige dingen uit The Godfather nemen, bijvoorbeeld het vechtsysteem is in The Godfather veel beter dan in GTA. In GTA San Andreas zijn de vingers van de handen van de personages aan elkaar geplakt, in The Godfather zijn de vingers van de personages allemaal netjes uit elkaar. Iedere game heeft zijn voor en na delen, alleen Rockstar fanboys vinden dat EA stinkt valt me op. Want op andere sites lees ik dit soort reacties nooit.

Heel goed beschreven .

The Godfather heeft inderdaad goede vechtsystemen en coversystemen .

Het aimen met vuurwapens is ook heel goed in de the Godfather

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, en de ontploffingen zijn ook veel mooier dan in GTA. Alleen de keuze aan auto's is in GTA veel uitgebreider, zo heeft iedere game zijn goede en slechte dingen. The Godfather kreeg toen het voor het eerst uit kwam redelijk goede cijfers ( op Insidegamer na ), alleen GTA heeft altijd hoger gescoort. GTA IV is niet echt een klusje voor EA, dat geef ik toe. Dat kunnen ze beter aan Rockstar over laten.

Link to comment
Delen op andere websites

noem dan maar een spel van ea met een langere levensduur dan gta....... nee idd die is er niet;) ea gaat t inderdaad alleen om de centen.. een beetje elke 4 maand sims uitbrenge

De Sims heeft minstens net zo'n lange levensduur als GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...