blokzeil1 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 noem dan maar een spel van ea met een langere levensduur dan gta....... nee idd die is er niet;) ea gaat t inderdaad alleen om de centen.. een beetje elke 4 maand sims uitbrenge De Sims heeft minstens net zo'n lange levensduur als GTA presies weejte nog de sims 1 begonnen ze met veel uitbreidingen toen kwam de sims 2 iedereen kopen nateurelijk en EA ginen weer meer uitbreidingen produceren die heel veel lijken op sims 1 met de uitbreidingen. strax zal je zien dat sims 3 uitkomt met al zijn uitbreidingen pff Reageren
elbie Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Dus als ik het zo hoor weet niemand dus zeker of het nou wel of niet uitgesteld gaat worden. En moeten we gewoon wachten tot 11 april. tot er meer nieuws bekend is over de overnamen. En maar hopen dat wij met z'n alle op 29 april naar de winkel kunnen rennen voor de nieuwste gta. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 grrrrr *** EA ik haat hun als gta 4 word uitgesteld bel ik hun op en zeg ik dat ik nooit meer een spel van EA Reageren
studio dewolf Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 De sims 2 heeft langer speelduur dan GTA want het is oneindig speelduur. Reageren
elbie Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hallo ik weet dat ik er al eerder over begonnen ben. Maar weten jullie al zeker dat de nieuwste gta op 29 april uit komt. En ik heb maar 1 artikel gelzen dat ea take 2 misschien gaat over nemen en dat wij dan misschien nog eens een keer 6 maanden mogen wachten. Hoeveel moet ik van dat ertikel geloven. ik heb het idee dat niemand hiet het gelooft, en zijn pijlen al heeftgericht op 29 april. kan iemand mij zeggen wat hij daar van vind. MVG Elbie Reageren
philip14 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Dat artikel heb ik ook gelezen. Dat gebeurt alleen als EA T2 overneemt voor 29 april. Aangezien dat erg onwaarschijnlijk is, ben ik er zeker van GTA IV niet nog eens word uitgesteld Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik hoop wel dat IV 1 weekje wordt uitgesteld (brand in een opslag ofzo). Ik ben namelijk dan op vakantie . Het is eigenlijk onmogelijk zowat om een bedrijf als T2 helemaal te gaan kopen in minder dan 18 dagen. Al dat onderhandelen duurd gewoon veel te lang. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Take 2 heeft al gezegd dat ze het niet gingen verkopen voordat ze GTA IV hadden uitgebracht. Reageren
aeroxthm Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 waarom zouden ze willen verkopen Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) *ontopic* T2 gaat helemaal niet verkopen. Ze gooien echt hun eigen ruiten ermee in. De hype is nu gewoon enorm, dat wordt echt een flinke cash-in voor T2. Dus....................... niets aan de hand 29-04-2008=GTA IV Bewerkt: 10 april 2008 door Dutchy3010 Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik heb begrepen dat take two het bod van EA al heeft afgeslagen (correct me if i'm wrong). Dus geen uitstel door EA Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik heb begrepen dat take two het bod van EA al heeft afgeslagen (correct me if i'm wrong).Dus geen uitstel door EA Ze zijn ondertussen weer in onderhandeling gegaan met EA als het goed is. Maar ik denk niet dat T2 akoord gaat. GTA IV gaat ze een miljoenen omzet bezorgen (als het niet meer is). T2 zou dom zijn om nu ja te zeggen tegen EA. Daarnaast zullen veel fans de rug toekeren naar GTA omdat die dan weer uitgesteld gaat worden naar december.. Reageren
OG-J Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Idd, EA kan TakeTwo nu nog wel 'overnemen', maar GTA IV, is en zal een productie van TakeTwo blijven, als GTA IV 29 april moet komen, zijn ze idd nu al alles aan het fabriceren, Blu-Rays, doosjes, boekjes... Reageren
elbie Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Hallo Nou heb ik net gelezen dat ae het bod aan take 2 heeft verleng naar 18 april. Dan moet de release toch wel door gaan. god wat kunnen die gasten bij ea zeiken zeg. Ik zou zeggen dat er dan toch al exemplaren verscheept zijn. Dus het kan niet missen het moet gewoon door gaan. Reageren
Biocount Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 Als EA het ooit over neemt dan hoor ik ze al zeggen als je het spel opstart: GTA4 its in the game.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.