kamranoi Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 hoe plaats ik een mod in mijn spel? weet iemand het antwoord? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ja, gewoon de readme door lezen die erbij zit. Daar staat alles in, daarna kun je spelen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Meestal volstaat de readme lezen van de mod zelf wel (staat meestal genoeg info in). Ik kan begrijpen dat je de readme niet snapt (aangezien deze soms in alle talen behalve het nederlands (of engels) is geschreven), maar dan kan je desondanks eens de zoekfunctie gebruiken voor te posten (langer kijken dan je neus lang is is dus de boodschap ). Klik Opmerking: Je kan aleen V1 modden van sa (dan staat er niets qua versienummer op je main menu (andere versies hebben een versienummer in het geel (v1.1, v2.0) Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.