JeGe Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Hey, ik wil graag de huizen van Public Enemy: LS en LV samen voegen (dat je huizen in LS en LV hebt) Echter weet ik niet hoe ik het doe Wie weet het wel en zou me kunnen uitleggen hoe? Mvg Noisekick. Reageren
nick5556 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Bedoel je huizen uit de ene stad in de andere stad zetten? zoja: dat kan maar je kan geen huizen die je niet zelf heb toegevoegt verwijderen je kan uiteraard wel huizen toevoegen: CreateObject(id,y-as,x-as,z-as,rotatie); zo dacht ik dat hij was maar er zijn 18 000 verschillende objecten, probeer dus aan MTA Map Editor te komen N-I-C-K Reageren
Sandra Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 @ hierboven: Ik denk dat hij het over properties heeft, niet over objecten Ontopic: Ik weet ook niet hoe dat moet. Reageren
JeGe Geplaatst: 7 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ja want ik heb nu een (door mij) aangepast Pen:LS script maar ik wil ook graag huizen in LV erbij hebben.. Dus wil ik graag weten HOE ik de huizen van de GM Pe"n:LV toevoeg. Reageren
Juwayri Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Je zou dit kunnen doen dmv van teleports(checkpoints) En deze dan voor gebouwen zetten. Reageren
JeGe Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Je zou dit kunnen doen dmv van teleports(checkpoints)En deze dan voor gebouwen zetten. Ik heb de huizen al maar ik weet niet hoe ik ze van het ene script in het andere zet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.