Jump to content

Hoe krijg je signature's in het juiste aantal KB's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben voor mijn gang bezig met het maken van signature's. Het probleem is alleen dat als ik hem in jpg zet dat de letters dan helemaal vaag worden. Ik zie bij veel andere signature's op het forum dat ze scherpe signature's hebben in jpg zonder te veel KB. Ik heb uitsluitend paint.

Als ik zonder photoshop of paint niet het aantal KB's kan verminderen zou misschien een van jullie dat dan willen doen als ik ze upload.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben voor mijn gang bezig met het maken van signature's. Het probleem is alleen dat als ik hem in jpg zet dat de letters dan helemaal vaag worden. Ik zie bij veel andere signature's op het forum dat ze scherpe signature's hebben in jpg zonder te veel KB. Ik heb uitsluitend paint.

Als ik zonder photoshop of paint niet het aantal KB's kan verminderen zou misschien een van jullie dat dan willen doen als ik ze upload.

In de PhotoShop guide vind je er een goede uitleg over. Het gaat hierbij om post nummer 6. ;) Bewerkt: door GTA-fan2

Ik denk dat je zonder Photoshop niet ver komt, ook met de tips in de Adobe Photoshop Guide, aangezien de 'save' opties niet zo heel erg uitgebreid zijn met Paint. Ik denk dat je je sigs beter even hier kan posten, en dan is het voor mij of een andere Photoshopper een fluitje van een cent ;)

Bewerkt: door M4X
Ik denk dat je zonder Photoshop niet ver komt, ook met de tips in de Adobe Photoshop Guide, aangezien de 'save' opties niet zo heel erg uitgebreid zijn met Paint. Ik denk dat je je sigs beter even hier kan posten, en dan is het voor mij of een andere Photoshopper een fluitje van een cent ;)

Je haalt me de woorden uit de mond, maar ik moest het eerst nog eventjes afwerken.

Alvast bedankt.

EDIT: gelieve ook de afmeting een beetje verkleinen indien nodig voor maximale gta-forum afmetingen.

post-66211-1207674505.png

post-66211-1207674557.png

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Bedankt.

Gelieve dit topic nog niet te sluiten. Er komen hoogstwaarschijnlijk nog meer signature's die deze behandeling nodig hebben.

• 3 maanden later...

Ik zou nu wel een kb verkleining willen van een nieuwe signature. Deze hoeft kwa afmetingen niet te worden aangepast. Hij moet dus als ik me niet vergis via jpg het juiste aantal kb's krijgen. Zelf heb ik geen photoshop vandaar. Anyone?

sdfdsfdhe2.png

EDIT: Word al bij de wilde ganzen geholpen door Nils.

Bewerkt: door IV trailer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...