IV trailer Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik ben voor mijn gang bezig met het maken van signature's. Het probleem is alleen dat als ik hem in jpg zet dat de letters dan helemaal vaag worden. Ik zie bij veel andere signature's op het forum dat ze scherpe signature's hebben in jpg zonder te veel KB. Ik heb uitsluitend paint. Als ik zonder photoshop of paint niet het aantal KB's kan verminderen zou misschien een van jullie dat dan willen doen als ik ze upload. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Ik ben voor mijn gang bezig met het maken van signature's. Het probleem is alleen dat als ik hem in jpg zet dat de letters dan helemaal vaag worden. Ik zie bij veel andere signature's op het forum dat ze scherpe signature's hebben in jpg zonder te veel KB. Ik heb uitsluitend paint.Als ik zonder photoshop of paint niet het aantal KB's kan verminderen zou misschien een van jullie dat dan willen doen als ik ze upload. In de PhotoShop guide vind je er een goede uitleg over. Het gaat hierbij om post nummer 6. Bewerkt: 7 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
M4X Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat je zonder Photoshop niet ver komt, ook met de tips in de Adobe Photoshop Guide, aangezien de 'save' opties niet zo heel erg uitgebreid zijn met Paint. Ik denk dat je je sigs beter even hier kan posten, en dan is het voor mij of een andere Photoshopper een fluitje van een cent Bewerkt: 7 april 2008 door M4X Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat je zonder Photoshop niet ver komt, ook met de tips in de Adobe Photoshop Guide, aangezien de 'save' opties niet zo heel erg uitgebreid zijn met Paint. Ik denk dat je je sigs beter even hier kan posten, en dan is het voor mij of een andere Photoshopper een fluitje van een cent Je haalt me de woorden uit de mond, maar ik moest het eerst nog eventjes afwerken. Alvast bedankt. EDIT: gelieve ook de afmeting een beetje verkleinen indien nodig voor maximale gta-forum afmetingen. Bewerkt: 8 april 2008 door IV trailer Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Zo, ik heb het snel even gedaan. Reageren
IV trailer Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Bedankt. Gelieve dit topic nog niet te sluiten. Er komen hoogstwaarschijnlijk nog meer signature's die deze behandeling nodig hebben. Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Ik zou nu wel een kb verkleining willen van een nieuwe signature. Deze hoeft kwa afmetingen niet te worden aangepast. Hij moet dus als ik me niet vergis via jpg het juiste aantal kb's krijgen. Zelf heb ik geen photoshop vandaar. Anyone? EDIT: Word al bij de wilde ganzen geholpen door Nils. Bewerkt: 29 juli 2008 door IV trailer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.