Capodaano Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Bron: www.psonly.nl Die word vast veel verkocht! Reageren
The-oracle Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Bron: www.psonly.nlDie word vast veel verkocht! yay, als die in NL komt koop ik em . Anders ook maar da nkost et me 465 euro... in ieder geval, hoe lang denken jullie dat die bundel verkocht wordt want ik ben van plan gta IV pas eind mei te kopen om men examens niet te eh... nou ja, verprutsen Reageren
-IV- Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Mooi pakket! Maar ik heb mijn PS3 al. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Mooi pakket maar nog steeds veel te duur 200 euro zou al heel wat beter klinken Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Je kan hem ook al kopen met GTA IV en Assasins Creed in een pakket. Bij Bol.com staat die. Weet alleen de prijs ff niet meer Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 En is het al duidelijk wanneer deze verkocht gaat worden? En zit er een controller bij? Lijkt me wel toch? Vette actie komt voor mij zeker goed uit Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Je kan hem ook al kopen met GTA IV en Assasins Creed in een pakket. Bij Bol.com staat die. Weet alleen de prijs ff niet meer Die koxt slechts €480,-. Dat is dus IV 40 euries en AC ook. Heel goedkoop. Reageren
M4X Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Wederom een goede zet van Sony, ookal vind ik hem wat minder mooi dan de Metal Gear Solid 4 bundel die in Juni zal verschijnen. De prijs is erg laag en als je je ook bedenkt dat veel mensen nu graag een PS3 willen aanschaffen (door bluray's overwinning, en door de prachtige exclusives die dit jaar zullen verschijnen) is dit één van de bundels die heel veel verkocht zal worden. Of hij meer over de toonbank zal gaan dan de MTGS4 bundel betwijfel ik, maar voor mensen zonder console is dit bijzonder goed nieuws Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Heeft iemant al ergens iets gevonden dat een winkel of uitgever het al bevestigd heeft dat ze hem gaan verkopen? Want ik wil hem graag bestellen. Anders ga ik morgen ff langs bart smit enzo. Reageren
L-Yah Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Mooi pakket maar nog steeds veel te duur200 euro zou al heel wat beter klinken 200 euro?!? Laat me niet lachen, het is geen XBox.. Ik heb nog geen PS3 gekocht, maar vind de prijs op dit moment echt wel redelijk. Wat verwacht je anders van een Blu-ray speler, 40 GB HD, Interne WiFi Adapter, en nog veel, in één? Over een jaartje of wat zal de prijs misschien ooit nog rond de 200 euro komen, maar voorlopig echt nog niet. Ik wacht nog even met mijn aankoop tot deze bundel beschikbaar is, wat een fantastische combinatie! Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Ik hoop echt wel dat hij in de mei vakantie uitkomt. Anders kan ik en wil ik niet wachten. Reageren
Yoram1000 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Mooi Ik koop waarschijnlijk de PS3 om GTA IV te spelen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Mooie bundel Had ik wel verwacht Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Op sommige sites staat dat hij wss voor 430 uitgebracht zal worden en andere zeggen 399? welke denk je dat het eerder zal worden? . Bewerkt: 7 april 2008 door oostzaan Reageren
sanfuck Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Mooi pakket maar nog steeds veel te duur200 euro zou al heel wat beter klinken Ja iedereen wil hem wel voor 200 hebben maar dan moet je maar een XBOX kopen die geven ze al bijna gratis weg omdat ze bangzijn dat de verkopen van de PS3 ze voorbijstijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.