Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel

Recommended Posts

• Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• oostzaan

24

• Valkenburger

17

• SummerBase

13

• steintje

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Bron: www.psonly.nl

Die word vast veel verkocht!

yay, als die in NL komt koop ik em :D. Anders ook maar da nkost et me 465 euro... in ieder geval, hoe lang denken jullie dat die bundel verkocht wordt want ik ben van plan gta IV pas eind mei te kopen om men examens niet te eh... nou ja, verprutsen

Geplaatst:

Je kan hem ook al kopen met GTA IV en Assasins Creed in een pakket. Bij Bol.com staat die. Weet alleen de prijs ff niet meer

Geplaatst:

En is het al duidelijk wanneer deze verkocht gaat worden?

En zit er een controller bij? Lijkt me wel toch? _O_

Vette actie komt voor mij zeker goed uit :D

Geplaatst:
Je kan hem ook al kopen met GTA IV en Assasins Creed in een pakket. Bij Bol.com staat die. Weet alleen de prijs ff niet meer

Die koxt slechts €480,-. Dat is dus IV 40 euries en AC ook. Heel goedkoop.

Geplaatst:

Wederom een goede zet van Sony, ookal vind ik hem wat minder mooi dan de Metal Gear Solid 4 bundel die in Juni zal verschijnen. De prijs is erg laag en als je je ook bedenkt dat veel mensen nu graag een PS3 willen aanschaffen (door bluray's overwinning, en door de prachtige exclusives die dit jaar zullen verschijnen) is dit één van de bundels die heel veel verkocht zal worden. Of hij meer over de toonbank zal gaan dan de MTGS4 bundel betwijfel ik, maar voor mensen zonder console is dit bijzonder goed nieuws :)

Geplaatst:

Heeft iemant al ergens iets gevonden dat een winkel of uitgever het al bevestigd heeft dat ze hem gaan verkopen? Want ik wil hem graag bestellen. Anders ga ik morgen ff langs bart smit enzo.

Geplaatst:
Mooi pakket maar nog steeds veel te duur

200 euro zou al heel wat beter klinken

200 euro?!? Laat me niet lachen, het is geen XBox.. Ik heb nog geen PS3 gekocht, maar vind de prijs op dit moment echt wel redelijk. Wat verwacht je anders van een Blu-ray speler, 40 GB HD, Interne WiFi Adapter, en nog veel, in één? Over een jaartje of wat zal de prijs misschien ooit nog rond de 200 euro komen, maar voorlopig echt nog niet.

Ik wacht nog even met mijn aankoop tot deze bundel beschikbaar is, wat een fantastische combinatie! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Op sommige sites staat dat hij wss voor 430 uitgebracht zal worden en andere zeggen 399? welke denk je dat het eerder zal worden?

.

Bewerkt: door oostzaan
Geplaatst:
Mooi pakket maar nog steeds veel te duur

200 euro zou al heel wat beter klinken

Ja iedereen wil hem wel voor 200 hebben maar dan moet je maar een XBOX kopen die geven ze al bijna gratis weg omdat ze bangzijn dat de verkopen van de PS3 ze voorbijstijgt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...