Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel


Capodaano

Recommended Posts

Bron: www.psonly.nl

Die word vast veel verkocht!

yay, als die in NL komt koop ik em :D. Anders ook maar da nkost et me 465 euro... in ieder geval, hoe lang denken jullie dat die bundel verkocht wordt want ik ben van plan gta IV pas eind mei te kopen om men examens niet te eh... nou ja, verprutsen

haha daar dacht ik dus ook aan, maar me ouders hebben GTA IV al bestelt. :tu:

Ik weet zeker dat ik er niet van af kan blijven dus ga ik de eerste week GTA IV spelen en de 2de week ga ik leren voor mijn nederlands, Engels, wiskunde en biologie exsamens.

Gelukkig heb ik morgen (dinsdag 8 april) al mijn vz exsamens. En die telt het zwaarst.

gr Giozio

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    24

  • Valkenburger

    17

  • SummerBase

    13

  • steintje

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ze praten hier over die speciale bundel van €399,00 of dat niet veel is .

In mijn ogen is dat nog altijd veel geld hoor maar er zijn ook veel mensen die nog bij hun ouders inwonen en zich niet druk hoefen te maken over €399,00 .

Iemand die zelfstandig woont en die huur / gas water licht / verzekeringen / levensmiddelen / etc...moet betalen is €399,00 veel geld en die kunnen dat geld niet ineens ophoesten.

Ikzelf ben 45 jaar oud en heb maanden lang voor mijn Playstation 3 40 GB gespaard en heb nog geluk gehad dat op 06-11-2007 15% korting was dus €339,00 voor mijn Playstation 3.

Maar die GTA IV Playstation 3 bundels vind ik wel een mooie en zeer mooie bundel , spaar daar maar eens voor .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was na school ff alngs de bartsmit,free record shop, intertoys, geweest maar daar waren ze er nog niet door benadert of ze hem zouden willen verkopen. Sommige zijden wel dat ze er van gehoort hadden.Maar het is nog afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer aantrekkelijk... zeer aantrekkelijk. Ik denk dat ik wel zo'n setje op haal. Ik hoop dat de Nederlandse retailers er snel mee op de proppen komen, want ik koop dat ding eigenlijk alleen maar voor GTA IV. En als je daar wat geld op kan besparen is dat altijd mooi meegenomen natuurlijk. En je kan zeggen dat je de officiële GTA IV/PS3- bundel hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bron: www.psonly.nl

Die word vast veel verkocht!

yay, als die in NL komt koop ik em :D. Anders ook maar da nkost et me 465 euro... in ieder geval, hoe lang denken jullie dat die bundel verkocht wordt want ik ben van plan gta IV pas eind mei te kopen om men examens niet te eh... nou ja, verprutsen

haha daar dacht ik dus ook aan, maar me ouders hebben GTA IV al bestelt. :tu:

Ik weet zeker dat ik er niet van af kan blijven dus ga ik de eerste week GTA IV spelen en de 2de week ga ik leren voor mijn nederlands, Engels, wiskunde en biologie exsamens.

Gelukkig heb ik morgen (dinsdag 8 april) al mijn vz exsamens. En die telt het zwaarst.

gr Giozio

Dan heb ik een verassing voor je... Nederlands examen bestaat alleen uit lezen en brief schrijven. Valt dus weinig aan te leren. Engels is ook alleen lezen dus dat scheelt al mooi 2 vakken voor je. Alle talen zijn lees examens. Je kan dus een engels boek gaan lezen maar leren schiet je weinig mee op...

Ik moet zelf Economie, Wiskunde en Aardrijkskunde leren en misschien wat boeken lezen om te oefenen. Vandaar ook dat ik deze bundel pas na men examens koop als ie er dan nog is... heeft iemand enig idee hoelang zon bundel ongeveer verkocht wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Bron: www.psonly.nl

Die word vast veel verkocht!

yay, als die in NL komt koop ik em :D. Anders ook maar da nkost et me 465 euro... in ieder geval, hoe lang denken jullie dat die bundel verkocht wordt want ik ben van plan gta IV pas eind mei te kopen om men examens niet te eh... nou ja, verprutsen

haha daar dacht ik dus ook aan, maar me ouders hebben GTA IV al bestelt. :tu:

Ik weet zeker dat ik er niet van af kan blijven dus ga ik de eerste week GTA IV spelen en de 2de week ga ik leren voor mijn nederlands, Engels, wiskunde en biologie exsamens.

Gelukkig heb ik morgen (dinsdag 8 april) al mijn vz exsamens. En die telt het zwaarst.

gr Giozio

Dan heb ik een verassing voor je... Nederlands examen bestaat alleen uit lezen en brief schrijven. Valt dus weinig aan te leren. Engels is ook alleen lezen dus dat scheelt al mooi 2 vakken voor je. Alle talen zijn lees examens. Je kan dus een engels boek gaan lezen maar leren schiet je weinig mee op...

Ik moet zelf Economie, Wiskunde en Aardrijkskunde leren en misschien wat boeken lezen om te oefenen. Vandaar ook dat ik deze bundel pas na men examens koop als ie er dan nog is... heeft iemand enig idee hoelang zon bundel ongeveer verkocht wordt?

Meeste bundels blijven een paar weken of een paar maanden in de schappen... Helemaal afhankelijk van de verkoop cijfers en de oplages (zal bij GTA IV bundel wel een stuk hoger liggen dan bij standaard bundels).

Link to comment
Delen op andere websites

Ze praten hier over die speciale bundel van €399,00 of dat niet veel is .

In mijn ogen is dat nog altijd veel geld hoor maar er zijn ook veel mensen die nog bij hun ouders inwonen en zich niet druk hoefen te maken over €399,00 .

Iemand die zelfstandig woont en die huur / gas water licht / verzekeringen / levensmiddelen / etc...moet betalen is €399,00 veel geld en die kunnen dat geld niet ineens ophoesten.

Ikzelf ben 45 jaar oud en heb maanden lang voor mijn Playstation 3 40 GB gespaard en heb nog geluk gehad dat op 06-11-2007 15% korting was dus €339,00 voor mijn Playstation 3.

Maar die GTA IV Playstation 3 bundels vind ik wel een mooie en zeer mooie bundel , spaar daar maar eens voor .

Als je volwassenen bent moet je toch echt geen maanden sparen voor een ps3. Mijn ouders geven al 2500 euro uit alleen aan de hypotheek van het huis per maand, dus ze kunnen echt 400 euro ophoesten.

@hierboven hierboven. Zo'n bundel blijft toch minstens tot eind 2008 in de verkoop hoor. Je hoeft je in iedere geval geen zorgen te maken dat ze hem na een maand niet meer verkopen

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...