Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    24

  • Valkenburger

    17

  • SummerBase

    13

  • steintje

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op sommige sites is te lezen dat ie inderdaad de 29e in de winkel ligt.

"Sommige sites" is niet betrouwbaar dus ik zeg niet dat het zo is, wel dat er een kans op is. Ik hoop met je mee!

Link to comment
Delen op andere websites

Ze praten hier over die speciale bundel van €399,00 of dat niet veel is .

In mijn ogen is dat nog altijd veel geld hoor maar er zijn ook veel mensen die nog bij hun ouders inwonen en zich niet druk hoefen te maken over €399,00 .

Iemand die zelfstandig woont en die huur / gas water licht / verzekeringen / levensmiddelen / etc...moet betalen is €399,00 veel geld en die kunnen dat geld niet ineens ophoesten.

Ikzelf ben 45 jaar oud en heb maanden lang voor mijn Playstation 3 40 GB gespaard en heb nog geluk gehad dat op 06-11-2007 15% korting was dus €339,00 voor mijn Playstation 3.

Maar die GTA IV Playstation 3 bundels vind ik wel een mooie en zeer mooie bundel , spaar daar maar eens voor .

Jeugd van tegenwoordig heeft aardig wat geld 8) en bij sommige dragen ouders ook nog wat bij ;)

Maar verschilt gewoon heel erg per baan en voor de jongere onder ons wat je van je ouders krijgt per maand.

Ik zelf gelukkig heb geld genoeg, alleen wil niks uitgeven wat op me spaar rekeningen staat dus daardoor moet ook effe 2/3 maanden sparen.

Maar hopelijk later als ik 40 uur per week werk heb hoef ik geen maanden te sparen voor iets :ch: maar haal dan wel van spaarrekening af die ik heb dan voor leuke dingen.

Bewerkt: door Sander
Link to comment
Delen op andere websites

wel aantrekkelijke bundel...

ik heb ook nog geen ps3 gekocht maar bundels zoals deze overtuigen je wel er eentje te kopen...samenleggen met broer en geld bijeenrapen en dan heb ik hem wel op dag van release :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ook zo'n bundel aan ga schaffen. Ik moet namelijk nog een PlayStation 3 hebben voor/en GTA IV dus komt dit wel ideaal uit. Alleen zo jammer dat je op de huidige PS3 geen PS2-spellen kunt afspelen... :-( (Volgens mij.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik ook zo'n bundel aan ga schaffen. Ik moet namelijk nog een PlayStation 3 hebben voor/en GTA IV dus komt dit wel ideaal uit. Alleen zo jammer dat je op de huidige PS3 geen PS2-spellen kunt afspelen... :-( (Volgens mij.)

Klopt op de PS3; 40GB kunnen geen PS2 spellen geëmuleerd worden. Dit was wel mogelijk bij de 60GB versie, helaas. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Denken jullie dat ie te koop is op de dag van de GTA release?

Vrees zelf van niet eigenlijk, dan is het jammer maar helaas voor mij. Moet GTA direct hebben!! :eten:

Ik dacht gehoort te hebben dat hij vanaf 1 mei zou worden verkocht.

Ze hebben natuurlijk tijd nodig om het in te pakken en te versturen het pakket.

Link to comment
Delen op andere websites

Denken jullie dat ie te koop is op de dag van de GTA release?

Vrees zelf van niet eigenlijk, dan is het jammer maar helaas voor mij. Moet GTA direct hebben!! :eten:

Ik dacht gehoort te hebben dat hij vanaf 1 mei zou worden verkocht.

Ze hebben natuurlijk tijd nodig om het in te pakken en te versturen het pakket.

dat zou mooi zijn lekker in de vakantie :D Maar ik kom pas 3 mei thuis.

Maarja op deze site staat een keihard bewijs dat hij de 29ste in de schappen komt.(als die foto echt is)

http://www.gamed.nl/view/39454

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...