Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel


Capodaano

Recommended Posts

Je kan hem ook al kopen met GTA IV en Assasins Creed in een pakket. Bij Bol.com staat die. Weet alleen de prijs ff niet meer

Ik zou duidelijk voor dit pakket kiezen, wat ik zeker zal doen de volgende maanden denk ik :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    24

  • Valkenburger

    17

  • SummerBase

    13

  • steintje

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft iemant al iets gehoort of gezien van een winkel.?

wat bedoel je?

Ik bedoel of er al iemant is geweest bij de bart smit ofzo waar ze bevestiging hebben gekregen dat ze hem daar gaan verkopen.

in alle gameswinkels toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel of er al iemant is geweest bij de bart smit ofzo waar ze bevestiging hebben gekregen dat ze hem daar gaan verkopen.

Ik ben net langs 2 winkels geweest waar je GTA4 kan bestellen (mediamarkt/videoland) en die konden allebei niks vinden over een GTA4 bundel. Denk dat we moeten afwachten :N

Ik ben langs de intertoys/ bart smit/ free record shop geweest ook nog niks :N

oh sorry ik wist niet dat het over een gta iv bundel ging.

Link to comment
Delen op andere websites

De bundel komt waarschijnlijk alleen samen met de ps3 en niet de xbox. Ook komt de bundel niet op de release maar een paar weken later.
De bundel zou pas enkele weken na de GTA IV release verschijnen, maar niet in een gelijke Xbox 360 variant uit worden gebracht.

Bron

Op de ene site staat dat hij gewoon op de 29ste komt en op de andere staat dat hij enkele weken later komt( Wat mij een beetje dom lijkt, iedereen wil dat spel hebben en kan niet wachten) . Op sommige sites zijn zelfs screenshots te vinden van de release lijst. In een aantal posts eerder van mij staat die site.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag naar de Bartsmit en Intertoys in Groningen geweest en bij de Bart Smit wisten ze me de release lijst te tonen en daar stond hij ook op. Bij de Intertoys vertelde een medewerker, ook een fervent gamer, dat hij zeker uit zou komen. De precieze release datum konden ze niet vertellen, maar hij wist wel te vertellen dat Sony daar zeer binnenkort mee komt. 't blijft allemaal nog een beetje vaag, maar ik verwacht wel dat hij hier ook komt. Over de prijs is ook nog niks bekend wist hij me te vertellen, maar dat zal wel in de buurt liggen van 400 euro. Anders kan je net zo goed een Ps3 en het spel apart kopen natuurlijk. Het blijft nog even afwachten dus...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin te twijfelen:

Playstation 3 + GTA4 = €399,-

Xbox 360 + GTA4 - €10,- euro korting voor mij = €320,-

80 euro verschil...

Xbox 360 Live = 3 maanden = 20 euro.

3 x 4 = jaartje xbox live = 80 euro.

Ik heb echt geen idee welke ik ga kopen. Ik zie het later wel denk ik nog.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin te twijfelen:

Playstation 3 + GTA4 = €399,-

Xbox 360 + GTA4 - €10,- euro korting voor mij = €320,-

80 euro verschil...

Xbox 360 Live = 3 maanden = 20 euro.

3 x 4 = jaartje xbox live = 80 euro.

Ik heb echt geen idee welke ik ga kopen. Ik zie het later wel denk ik nog.. :7

Als je online wilt gaan is de Ps3 na een jaar al goedkoper.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...