Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    24

  • Valkenburger

    17

  • SummerBase

    13

  • steintje

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lijkt mij ook inderdaad, elke andere datum zou superstom zijn...

Maar dat zijn gedachtes en geen feiten. Als een Administrator zegt dat de bundel uitkomt neem ik dat als feit aan. Nu is er dus nog 1 onzekerheid: De datum......

Ga er ook vanuit dat het de 29e is maar ik zoek bevestiging! Die announcement van Rockstar zou vrijdagmiddag geweest zijn maar er is nergens iets over te vinden. Vaag....

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook inderdaad, elke andere datum zou superstom zijn...

Maar dat zijn gedachtes en geen feiten. Als een Administrator zegt dat de bundel uitkomt neem ik dat als feit aan. Nu is er dus nog 1 onzekerheid: De datum......

Ga er ook vanuit dat het de 29e is maar ik zoek bevestiging! Die announcement van Rockstar zou vrijdagmiddag geweest zijn maar er is nergens iets over te vinden. Vaag....

Ik kom net van de intertoys hieur in de buurt.

Die hadden GEEN idee wanneer dei binnekwam. Ze hadden nog voor mij op die lijst gekeke maar stond hij ook niet op.

Wel hadde ze al andere dinge die die week binnekomen enzo die ik kon bestelle maar over het pakket met GTA IV was nog nix bekent:(

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 GTA4 bundel!

Woei, hij is ook in Nederland op 29 april :dans:

Zo officieel is dit nieuws niet te vinden via Google, ben ik nu de eerste die dit doorheeft of mis ik iets? :eten:

Anayways: Hurray!!! :dans:

:klap::klap::klap::klap:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEHEHE IK BEN BLIJ :D:D:tu:

Goed gevonde man. Ik ga ook wel ff zoeken bij meer winkels. En vanmiddag ff langs.! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

:dans::dans::dans::dans::dans::dans:

Ik heb hem net besteld, was de eerste die belde dus als ze er 1ntje binnenkrijgen is ie voor mij. De prijs konden ze mij niks/weinig (hij gokte 400 zoals GT5 bundel maar das 100% subjectief, geen feit) over vertellen maar dat boeit mij niet.

:tu::tu::tu::tu::tu::tu::tu:

Overigens kan ik nog steeds niks op internet vinden hierover. Hij is te bestellen maar de nieuwssites zeggen er niks over! Volgens mij is dit ongeveer de primeur :schater: (of mis ik iets?)

Als je je afvraagt wat voor nieuwssites dan: Langzame nieuwssite

Edit: Verkoopprijs is blijkbaar wel bekend, kreeg het net te horen in een mailtje als bevestiging van mijn bestelling: 439 euro

Tegenvallertje maar dan krijg je wel een mooie box erbij :eten:

Bewerkt: door Valkenburger
Link to comment
Delen op andere websites

Tegenvaller wat betreft de prijs. Dan koop ik liever zelf de PS3, deze week zodat ik er een beetje mee in kan werken en me aan kan melden op Rockstar Social Club bijvoorbeeld dan dat gekloot wat nu aan de gang is. Die 20 euro kan me dan gestolen worden natuurlijk. (Die ik met los kopen dan meer kwijt ben). Het gehele aankoop bedrag van GTA IV niet betalen voor een actie is veel aantrekkelijker en als dit de werkelijke prijs is, zal het geen succes worden. We blijven toch Nederlanders... Slecht ook dat Sony niks van zich laat horen en dat we gewoon maar af moeten wachten... nee, niks geen aankondigingen, laat die fans maar barsten... Bah!

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenvaller wat betreft de prijs. Dan koop ik liever zelf de PS3, deze week zodat ik er een beetje mee in kan werken en me aan kan melden op Rockstar Social Club bijvoorbeeld dan dat gekloot wat nu aan de gang is. Die 20 euro kan me dan gestolen worden natuurlijk. (Die ik met los kopen dan meer kwijt ben). Het gehele aankoop bedrag van GTA IV niet betalen voor een actie is veel aantrekkelijker en als dit de werkelijke prijs is, zal het geen succes worden. We blijven toch Nederlanders... Slecht ook dat Sony niks van zich laat horen en dat we gewoon maar af moeten wachten... nee, niks geen aankondigingen, laat die fans maar barsten... Bah!

Klopt inderdaad, de prijs gaat nergens over. Je kan nu zelfs PS3 bundel met GT5 kopen, het spel direct op marktplaats gooien en dan GTA IV kopen. Ben je precies even duur uit :bonk:

Edit: Wacht eens even, dan ben je zelfs goedkoper uit!!! /Edit

Voor mij maakt het niks uit, ik wil die leuke doos er wel bij en wil hem de 29e hebben. Via de bundel is die kans wel erg groot, denk dat ik de eerste in Nederland was die hem in Nederland bestelde :*D En als die bundel 800 euro had gekost had ik hem ook gekocht, GTA IV is het enige spel dat ik moet hebben :eten:

Maar heeeel misschien ben ik gewoon genaaid en wordt ie goedkoper in andere winkels :bier:

Bewerkt: door Valkenburger
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik begreep was dat de bundel dezelfde prijs zo krijgen als de GT5:P bundel, €399,99 dus. Ik vind het daarom ook vreemd dat jij €439,- heb moeten betalen. Ik denk dat deze verwarring is ontstaan door het feit dat Sony nog steeds niets van zich heeft laten horen wat deze bundel betreft. Het lijkt mij toch wel nootzaak dat ze een deze dagen de officiele aankondiging doen. Wat eigenlijk al te laat is.

Maar nogmaals: Mooie bundel hoor :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, 400 zou veel logischer zijn inderdaad! Zoals ik al zei: het kan best dat ik opgelicht wordt. Heb geen bewijs dat het niet zo is... Ik ken de winkel Gamemania zelf helemaal niet maar heb er wel vaak op internet over gelezen. De GT5 bundel is gewoon 399 en de andere prijzen die ik zie zijn gewoon normaal.

We zullen het wel zien, er is inderdaad nog steeds geen harde informatie bekend. :N

Edit: Ik moet nog betalen hé, heb hem alleen gereserveerd /edit

Bewerkt: door Valkenburger
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik van het weekend (dan kan je in Friesland voor een euro met de bus) de PS3 ga halen met GT 5: P. Dat kost 399, met 57,99 van de Ps3 en je zit op een schamele: '' 456,99 euro '' totaal. Je hebt ook de standaard bundel van de Ps3 zonder GT 5: P, die is 389 euro. Dus dan kom je met GTA IV uit op 446,99 euro, dan betaal je misschien 7 á 8 euro meer dan zo'n bundel. Nou daar hoef ik niet voor te wachten hoor, en voor nog een tientje meer heb je ook een leuke race game er bij. 439 als prijs is echte afzetterij, maar ergens betwijfel ik het of dat wel de echte GTA IV + PS3 bundel is, anders zouden veel meer winkels het in de schappen moeten zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik van het weekend (dan kan je in Friesland voor een euro met de bus) de PS3 ga halen met GT 5: P. Dat kost 399, met 57,99 van de Ps3 en je zit op een schamele: '' 456,99 euro '' totaal. Je hebt ook de standaard bundel van de Ps3 zonder GT 5: P, die is 389 euro. Dus dan kom je met GTA IV uit op 446,99 euro, dan betaal je misschien 7 á 8 euro meer dan zo'n bundel. Nou daar hoef ik niet voor te wachten hoor, en voor nog een tientje meer heb je ook een leuke race game er bij. 439 als prijs is echte afzetterij, maar ergens betwijfel ik het of dat wel de echte GTA IV + PS3 bundel is, anders zouden veel meer winkels het in de schappen moeten zetten.

Beetje vaag dat je inderdaad maar 10 euro korting krijgt. Afzetterij weet ik niet, omgerekend klopt het wel met de bundels op bol.com bijvoorbeeld. 1/3 van het spel gratis....

De echte bundel is het wel, ik heb gebeld en het was duidelijk dat ie niks zelf samenstelde. Gamemania lijkt me ook een te professionele organisatie om dan een verkeerd plaatje erbij te zetten. Uit het telefoongesprek bleek duidelijk dat het om de bundel ging. Losse exemplaren en bundels zijn 2 verschillende dingen in verband met leveringsmoeilijkheden. Aangezien ik vroeg een bundel bestelde mocht ik er gerust vanuit gaan dat ik hem op 29 april heb, iets wat niet zo zeker is bij losse exemplaren volgens hem.

Daarnaast staat de aankondiging ook op hun site: Aankondiging bundel

Hoge prijs ben ik het direct mee eens, maar ik ben er absoluut van overtuigd dat het wél de echte bundel is en daarom verbaasd het mij inderdaad ook dat je het nergens terug kan vinden en dat andere winkels het niet aanbieden... En dat er geen officieel persbericht is tot zover.

Uiteindelijk boeit mij 50 euro meer of minder erg weinig. Maak me meer zorgen over hoe de komende 273 uur door te komen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...