Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    24

  • Valkenburger

    17

  • SummerBase

    13

  • steintje

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zojuist bevestigd gekregen dat de Playstation 3 met Grand Theft Auto IV inderdaad ook in Nederland wordt verkocht. :dans:

Wanneer horen we hier nou iets van dan? :N

Hij staat al op sommige site. gamemania bijvoorbeeld. Ik heb ze ookal gebeld, 399 gaat hij kosten.

of bedoelde je dit nie?

Link to comment
Delen op andere websites

Anders moet je bij de bart smit/ media markt ofzobij jou in de buurt vragen. maar gamemania is wel een goede winkel. Ze verkopen al lang en hebben een aantal stores. Anders moet je ze maar eens bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

of dixons of gameshop.

Bij bart smit kan je hem bestellen heb ik gelezen. Game-mania is niks mis mee hoor, het is geen internetwinkel. Met die info in het achterhoofd vind ik de site er nog wel netjes uitzien. Bart smit site is ook niet echt handig terwijl je daar online kan bestellen.

Review Game-mania

Na heel even surfen vind ik deze site waar de bundel ook €439 is maar waar de doos niet opstaat.

Console-shop

Ik kan buiten de woorden van de verkoper van game-mania niks bewijzen. Als je mij niet geloofd: dan niet. Ikzelf maak me nergens zorgen over en ga hem gewoon halen voor €439. Misschien dat ik een tientje duurder uit ben dan ergens anders maar dat is bij het losse spel ook het geval dus qua % geen probleem!

Bedacht me wel dat er in de bundel hopelijk een nieuwere uitvoering van de Playstation 3 zit, waarmee de kans op problemen kleiner is. Dat zou wel lekker zijn. Koop je de GT5 bundel die toevallig al lang in de opslag van Intertoys ligt heb je een oudere versie. Zeg niet dat dat slecht is ofzo maar dat bedacht ik me gewoon en het is misschien wel de moeite daar over na te denken, vandaar.

Nog 246 uur :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ben ik bij de Bart Smit geweest en ik heb bij hen het één en ander nagevraagd en zij konden mij vertellen dat hij circa 2 mei uitkwam (voor een echte fan dus te laat, die wacht toch niet) en hij zou 439 euro gaan kosten. Nou ik heb dus gewoon het GT5 Prologue pakket gekocht en heb er om de week te vullen, burnout paradise bijgekocht. Ook hadden ze nog zo'n kerstpakket van GTA IV Pre order in het schap staan dus die heb ik ook direct maar gekocht. Is leuk om te bewaren, 't kost toch niks extra. Kortom, laat GTA IV maar komen! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ben ik bij de Bart Smit geweest en ik heb bij hen het één en ander nagevraagd en zij konden mij vertellen dat hij circa 2 mei uitkwam (voor een echte fan dus te laat, die wacht toch niet) en hij zou 439 euro gaan kosten. Nou ik heb dus gewoon het GT5 Prologue pakket gekocht en heb er om de week te vullen, burnout paradise bijgekocht. Ook hadden ze nog zo'n kerstpakket van GTA IV Pre order in het schap staan dus die heb ik ook direct maar gekocht. Is leuk om te bewaren, 't kost toch niks extra. Kortom, laat GTA IV maar komen! _O_

Mooi man :tu:.Maar dat duurt idd wel erg lang als dat zo is, 2 mei :puh:. en GT5 is ook masterlijk spel, daar kun je de komende tijd wel ff mee vermaken :)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag ben ik bij de Bart Smit geweest en ik heb bij hen het één en ander nagevraagd en zij konden mij vertellen dat hij circa 2 mei uitkwam (voor een echte fan dus te laat, die wacht toch niet) en hij zou 439 euro gaan kosten. Nou ik heb dus gewoon het GT5 Prologue pakket gekocht en heb er om de week te vullen, burnout paradise bijgekocht. Ook hadden ze nog zo'n kerstpakket van GTA IV Pre order in het schap staan dus die heb ik ook direct maar gekocht. Is leuk om te bewaren, 't kost toch niks extra. Kortom, laat GTA IV maar komen! _O_

hier ga ik dus ook niet op wachten. ik haal de ps3 en gta ook wel los dan, weet iemand of er buite dat gt5 pakket nog andere leuke pakkette tekoop zijn? aangezien ik totaal niet van race spelle hou.

Link to comment
Delen op andere websites

wat heb ik nou toch een geluk. ik ben vandaag jarig en raad eens wat ik onverwachts op mijn verjaardag kreeg: een ps3 met fifa 08 en ratchet & clank:tools of destruction. en ik heb nu dus ook nog genoeg geld om 29

april gta iv te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijna elke website zegt dat de bundel op 29 april uitkomt. Waar ik hem besteld heb ook! Aangezien de leveringsproblemen nu algemeen bekend zijn denk ik dat veel retailers ongeveer gokken wanneer ze exemplaren zullen hebben. Ze kúnnen namelijk niet weten in hoeverre hun bestelling geleverd gaat worden!

Gamemania Leiden (toch betrouwbare winkel hé, met die 439 prijs!) heeft 130 exemplaren besteld, als hij er 45 binnen kreeg doen ze een nachtopening op uitnodiging. Ofwel: hij kan gewoon niet zeggen of ie er 45 binnen krijgt. Dan kan Bart Smit ook niet, de release-datum van de 29e was echter al aangegeven via een foto van de bestellijst van Bart Smit!

Ik ga er gewoon nog steeds vanuit dat ik de bundel 29 april heb. Zo niet: koop ik hem ook gewoon los :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...