oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ik koop beter het gtp pakket want je maakt met dat gta 4 pakket tog amper winst. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Die wordt gewoon gruwelijk vet!! Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Mooi pakket maar nog steeds veel te duur200 euro zou al heel wat beter klinken Van een paar bronnen hoorde ik dat hij al gewoon 400 koste, maar dat is nog onduidlijk bijvoorbeeld: gamemania. Reageren
oostzaan Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Mooi pakket maar nog steeds veel te duur200 euro zou al heel wat beter klinken Van een paar bronnen hoorde ik dat hij al gewoon 400 koste, maar dat is nog onduidlijk bijvoorbeeld: gamemania. Ik had gamemania gebeld en daar is ie zoiezo 439. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Van een paar bronnen hoorde ik dat hij al gewoon 400 koste, maar dat is nog onduidlijk bijvoorbeeld: gamemania. Wat bedoel je nou? Maakt gamemania de 400 onduidelijk omdat ie daar duurder is of is Gamemania een bron waar je over die 400 hoorde? Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Hey ik wil graag weten wat jullie van de GTA IV bundel vinden Playstation 3 + Grand theft auto lijkt me wel gaaf. maar hoeveel gaat hij kosten denk je? en wat vind jij ervaan? Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 damn ik moet nog een ps3 halen dus ik denk dat ik dit zeker ga doen, en waarschijnlijk wordt hij ook nog eens iets goedkoper. Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Wederom een goede zet van Sony, ookal vind ik hem wat minder mooi dan de Metal Gear Solid 4 bundel die in Juni zal verschijnen. De prijs is erg laag en als je je ook bedenkt dat veel mensen nu graag een PS3 willen aanschaffen (door bluray's overwinning, en door de prachtige exclusives die dit jaar zullen verschijnen) is dit één van de bundels die heel veel verkocht zal worden. Of hij meer over de toonbank zal gaan dan de MTGS4 bundel betwijfel ik, maar voor mensen zonder console is dit bijzonder goed nieuws Ja gamemania.nl heeft het bevestigd, je moet natuurlijk eerst pre-orderen. Bewerkt: 22 april 2008 door NlCK Reageren
NlCK Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Ja dat is zo. met Proglue maak je vette winst dat zeg ik je eerlijk 44 is die game + ps3 zelf is normaal 444 euro. dus je hebt 44 euro winst dan koop je gewoon gta erbij je hoeft niet altijd op de dag van de release te kopen. maarja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.