Jump to content

GTA IV/PS3 Bundel


Capodaano

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • oostzaan

    24

  • Valkenburger

    17

  • SummerBase

    13

  • steintje

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi pakket maar nog steeds veel te duur

200 euro zou al heel wat beter klinken

Van een paar bronnen hoorde ik dat hij al gewoon 400 koste, maar dat is nog onduidlijk bijvoorbeeld: gamemania. :dans:

Ik had gamemania gebeld en daar is ie zoiezo 439.

Link to comment
Delen op andere websites

Van een paar bronnen hoorde ik dat hij al gewoon 400 koste, maar dat is nog onduidlijk bijvoorbeeld: gamemania. :dans:

Wat bedoel je nou? Maakt gamemania de 400 onduidelijk omdat ie daar duurder is of is Gamemania een bron waar je over die 400 hoorde?

Link to comment
Delen op andere websites

Wederom een goede zet van Sony, ookal vind ik hem wat minder mooi dan de Metal Gear Solid 4 bundel die in Juni zal verschijnen. De prijs is erg laag en als je je ook bedenkt dat veel mensen nu graag een PS3 willen aanschaffen (door bluray's overwinning, en door de prachtige exclusives die dit jaar zullen verschijnen) is dit één van de bundels die heel veel verkocht zal worden. Of hij meer over de toonbank zal gaan dan de MTGS4 bundel betwijfel ik, maar voor mensen zonder console is dit bijzonder goed nieuws :)

Ja gamemania.nl heeft het bevestigd, je moet natuurlijk eerst pre-orderen. :sigaar:

Bewerkt: door NlCK
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is zo. met Proglue maak je vette winst dat zeg ik je eerlijk 44 is die game + ps3 zelf is normaal 444 euro.

dus je hebt 44 euro winst :dans: dan koop je gewoon gta erbij je hoeft niet altijd op de dag van de release te kopen. maarja :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...