m55 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik heb gta sa maar ik had een mod en nu kan ik geen minigames meer spelen of het spel laden wat nu??????? Reageren
Hackman Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Als je de main.Scm hebt aangepast dan kun je je savegames niet meer spelen... Dat komt omdat je spel is aangepast alleen de savegames niet, je moet een nieuwe game maken of de mod verwijderen... EDIT:Heb je wel een Back-Up gemaakt van Main.Scm? zo niet dan zul je GTA:SA opniew moeten instaleren Bewerkt: 7 april 2008 door hackman Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) EDIT:Heb je wel een Back-Up gemaakt van Main.Scm? zo niet dan zul je GTA:SA opniew moeten instalerenHoeft niet, omdat we dit bestand ook voor de versies van de savegames gebruiken. Je moet alleen even weten welke versie je had, zodat je weet welk pakket je moet downloaden. Als je dat niet weet dan moet je even naar de 'script.img', die je ook in de 'data\script' map vindt, kijken. Kijk naar de grootte van het bestand. Is hij 568 kB? Je hebt V1. Is hij 562 kB? Je hebt V2. Download dan het pakket van de goede versie:Versie 1 Versie 2 Download het en pak het uit met 'WinRAR'. Als je het nog niet hebt moet je het even downloaden op die site. Als dat klaar is kan je het bestand uitpakken. Klik er rechts op en klik op 'Uitpakken in ...' zodat hij wordt uitgepakt. Kopieer de bestanden en plak ze in de 'data\script' map. Klaar..succes! @ hieronder: én het bespaart je veel tijd Bewerkt: 8 april 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.