Jump to content

Switching Wapes


Gtaverslaving

Recommended Posts

Ik heb de cheat Gunsgunsguns in gevoert op GTA3, Ik pakte eventjes mn boekje erbij hoe je de wapens switcht. En niks lukt wat er staat!!. Dit staat er:Number pad enter; Joypad6; Mouse Wheel Down. Ik heb een laptop dus ik heb nog geen computer muis. ik gebruik nog de laptop muis. Maar kan iemand mij helpen? En wat is joypad? een joypad is tog zo' dung wat boven de 5 en 6 staat?

Naja?

Gtaverslaving

Bewerkt: door Gtaverslaving
Link to comment
Delen op andere websites

Een Joypad is een los apparaat voor spelletjes te spelen, je zou bijvoorbeeld een Xbox360 controller voor de PC een Joypad kunnen noemen. Maar waarschijnlijk zit er geen Joypad aangesloten op je computer, dus laten we die verder ff buiten beschouwing.

Standaart word het wisselen van de wapens geregeld met je scroll-wieltje op je muis. Aangezien je geen muis aan je laptop heb, kan het zijn dat je dus zonder zit. Om dit op te lossen, moet je bij het hoofdmenu naar Options -> control setyp -> redefine controls -> en dan klik je op de toetsen die gedefineerd staan na Next weapon of Previous Weapon en dan klik je op de toets die je wil gebruiken voor die bepaalde actie.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...