r v 94 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!! Reageren
tjoef Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Vista werkt wel! En je hebt onlangs eens een topic aangemaakt waarin VWO-er had gesuggereerd dat je versie 2.00 had inplaats van de eerste, originele versie. Dus probeer eens even te downgraden met die downgrader uit je vorige topic en kom dan effen melden of het gelukt is . Reageren
patrikje Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!! hej ik heb al gedowngraded en hij doet het nog steeds niet ik heb vista basic Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!! hej ik heb al gedowngraded en hij doet het nog steeds niet ik heb vista basic Met dit probleem heb ik ook echt heel lang mee gezeten. Maar uiteindelijk heb ik het opgelost met een no cd crack. Officieel is een no-cd crack niet illegaal ofzo. Maar hier op het forum mag er eigelijk geen aandacht aan besteed worden. Omdat het met een no cd crack makkelijk is om aan games te komen zonder ze te kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.