JWDUIN Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 ik zat bijvoorbeeld dernet dik 3 uur te spelen en in die heletijd is er geen admin geweest!! Waarom zijn er soms geen admins online, want 3 uur en dan geen admin vind ik raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Er zijn genoeg admins, waaronder ik, die vaak aanwezig zijn ik was toch wel 2 uur te vinden vandaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 ik vind het nutteloos voor een nieuw topic maar kan dat carjacke niet uitgeschakeld worden soms pak je gewoon een auto waar niemand inzit en dan wordt je gekekickt :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ja best irri. Ik ging laatst op de gtagames stunt server en pakte ik een motor. Die werd door Prophet afgepakt. Toen pakte ik hem terug en toem werd ik gekickt <_< ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Ja best irri. Ik ging laatst op de gtagames stunt server en pakte ik een motor. Die werd door Prophet afgepakt. Toen pakte ik hem terug en toem werd ik gekickt <_< ! De vehicle kicker staat weer uit. Veel mensen zeurde dat het aan moest dus hebben we het aan gezet. Daarna zeurde nog veel meer mensen dat het uit moest dus nu laten we de car jacker kicker uit staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Wat kan je er aan doen? Ik had een tof autotje (kart) En die word gejat bij de malibu club! Wat moet ik hiermee :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Wat kan je er aan doen? Ik had een tof autotje (kart) En die word gejat bij de malibu club! Wat moet ik hiermee :blink: Geef het door aan de admin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.