Jump to content

GTA IV versus The Godfather : the Don's Edetion


abruzzese

Recommended Posts

Wie de game The Godfather : the Don's Edetion gespeeld heeft op de Playstation 3 zal zich nu toch wel afvragen hoe groot het verschil zou kunnen zijn qua gameplay en Grapihcs .

Ikzelf vind het verschil van de game The Godfather : the Don's Edetion van de Playstation 2 tegenover de Playstation 3 toch wel zeer verbeterd en het is een heerlijke freeroaming game met eigen style .

Het coversysteem en het vechtsysteem in de The Godfather : the Don's Edetion is toch wel goed uitgewerkt en de ontploffingen met dynamiet en met auto,s ziet er ook mooi uit .

Er rijden inderdaad maar weinig auto,s in The Godfather : the Don's Edetion rond maar ze zien er wel mooi uit en ontwijken als jij toetert ( zat niet in GTA III ) .

Hoeveel zal de game Grand Theft Auto IV beter zijn als The Godfather : the Don's Edetion ??????

Zou het verschil groot of toch klein zijn ????????

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de The Godfather : the Don's Edetion als opwarmertje aan het spelen voor ik aan Grand Theft Auto IV ga spelen begin Mei .

Ikzelf hoop ook dat er een groot qualiteit gameplay en grapihcs verschil is .

The Godfather word inderdaad een beetje eentonig en zal hem spelen tot 29 April .

Ik word wel heel nieuwsgieig naar de GTA IV ( wie niet ) wat er allemaal mogenlijk is zoals het rondrijden door Liberty City en hoe je Nico Bellic speelt , hoe hij kan bewegen en klimmen en zwemmen , coversysteem , en vooral het vechtensysteem .

Gelukkig nog geen maand wachten meer .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de discussie niet eens waard. :clown:

Ik denk dat in het games-forum beter tot zijn recht komt aangezien ze de meeste leden zich toch wel een beetje kunnen inleven in een andere game. Hier zul je in principe aan één stuk door, dezelfde soort reacties krijgen.

Verder vind ik dat we eerst moeten wachten op de game zelf om een vooral eerlijk oordeel te vellen over deze games. Ook moet je je beseffen dat de voorgaande GTA's al van goede kwaliteit waren en dat het hier weer het geval is.

Kortom: de hype rond deze game is simpelweg veel te groot en ook moet je het zelf ervaren om een eerlijk oordeel te vellen. :)

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben de The Godfather : the Don's Edetion als opwarmertje aan het spelen voor ik aan Grand Theft Auto IV ga spelen begin Mei .

Ikzelf hoop ook dat er een groot qualiteit gameplay en grapihcs verschil is .

The Godfather word inderdaad een beetje eentonig en zal hem spelen tot 29 April .

Ik word wel heel nieuwsgieig naar de GTA IV ( wie niet ) wat er allemaal mogenlijk is zoals het rondrijden door Liberty City en hoe je Nico Bellic speelt , hoe hij kan bewegen en klimmen en zwemmen , coversysteem , en vooral het vechtensysteem .

Gelukkig nog geen maand wachten meer .

Waarom niet gta vice city stories? (ps2 versie op de ps3)

Heb zelf morgen of overmorgen gta vcs in huis om lekker in tekomen.

To the point:

God father don's edition is opzich wel grappig.

Alleen veel te weinig voertuigen en de omgeving is best kaal.

Na 12 uur spelen had ik het wel gezien daar :puh:

Al zou je dit vragen op the god father forum dan zeggen ze nog allemaal gta4 denk ik.

mijn mening is: GTA4 zal 100x beter worden dan the god father don's edtion. (eerste indruk)

Link to comment
Delen op andere websites

Kortom: de hype rond deze game is simpelweg veel te groot en ook moet je het zelf ervaren om een eerlijk oordeel te vellen. :)

Dit ben ik helemaal met je eens. Ik kijk zelf ook enorm uit naar GTA IV, maar toch ben ik nog steeds een beetje huiverig. Ik was toen ook enorm gehyped, door Assassins Creed. Had speciaal ervoor de Collectors Editie besteld. De trailers (ook de ingame) zagen er enorm goed uit. Toen ik hem had uitgespeeld, heb ik hem daarna nooit meer aangeraakt. Achteraf bekeken,was ik toch wel teleurgesteld. Het was een veels te grote hype. Nu denk ik dat zoiets niet zal gebeuren met GTA IV, maar ik ben nu toch wat voorzichtiger. Aan de andere kant, Rockstar blijft voor toppers zorgen. Ach ja, de tijd zal het leren. Ik ga hem toch wel halen hoor :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit topic geplaats vooral voor de vergelijkingen tussen deze twee .

Het vechtsysteem in de Godfather : the Don's Edetion is toch zeker goed uitgewerkt en dat heeft Grand Theft Auto : San Andreas nou eenmaal niet .

Het coversysteem van Godfather : the Don's Edetion is ook niet slecht vooral het schuil houden tegen een muur is goed uitgewerkt en ook deze heeft Grand Theft Auto : san Andreas ook niet .

Wat die twee betreft ligt Electronic Arts van de Godfather : the Don's Edetion toch wel voor op techniek .

Ik ben deze game dan ook wel met plezier aan het spelen , alleen zijn de gebouwen inderdaad wel wat saai en lijkent het veel opmekaar.

Hopenlijk zijn veel grafische details in GTA IV beter uitgewerkt en ik hoop zeker dat het rijden met voertuigen flink is verbetert tegenover GTA III , het is toch o zo mooi dat je met een voertuig door de straten van Liberty City kan rondscheuren en van alles kan uithalen zoals streken ( de wet overtreden ).

Laat de ware hypé van GTA IV toch heel posetief zijn en dan ben ik dik tevreden .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...