freestyla Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Het groote verschil tussen godfather en gta is voor mij dat je gta kan blijven spelen zelfs lang na het uitspelen van het verhaal door de vele side missies en mini games en gewoon ook doordat ze geen eentonige en saaie steden maken. Ik heb de don's edition ook gekocht als eerste spel op mijn ps3 maar na het uitspelen van het verhaal was er niets meer te doen buiten altijd opnieuw zelfde soort winkels en clubs overnemen. Grafisch vind ik het ook een van de mindere spellen op de ps3. Ik heb the godfather ondertussen al verkocht ! Bewerkt: 9 april 2008 door freestyla Reageren
abruzzese Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Het groote verschil tussen godfather en gta is voor mij dat je gta kan blijven spelen zelfs lang na het uitspelen van het verhaal door de vele side missies en mini games en gewoon ook doordat ze geen eentonige en saaie steden maken. Ik heb de don's edition ook gekocht als eerste spel op mijn ps3 maar na het uitspelen van het verhaal was er niets meer te doen buiten altijd opnieuw zelfde soort winkels en clubs overnemen. Grafisch vind ik het ook een van de mindere spellen op de ps3. Ik heb the godfather ondertussen al verkocht ! Elke game heeft zo,n zijn negatieve punten zo ook GTA reeks . Ik vind sommige minigames van GTA kinderachtig te noemen ( danspasjes uitvoeren ect...) , is toch geen 18+ game ? Het ineen keer dat het begint te stormen ( regenen ) vind ik niets aan . Het schiet aimsysteem van GTA is ook bagger en heeft The Godfather veel beter . Hopenlijk hebben ze GTA IV een veel meer volwassener game gecreéert zonder danspasjes en ander kinderachtige dingen , het moet echt een 18+ game worden anders vind ik er niets aan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.