100 bakvis Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 DIt is echt heel vreemd,ik had het vroeger ook,ik dacht dat het iets gewoon was en ik wu het reinstalleren maar ik stopte ff met gta SA. paar weke gelede installeerde ik Gta SA trug,zit aan de laatste missie in san Fiero,ging naar het vraagteken in Tierra Robada,en plots zak ik met mijn motor door de grond! En i kbleef in een constante val,ik respawnde steeds opnieuw o phet land maar viel er terug door,dus ik was genoodzaakt een zelfmoordcheat te gebruike... Dit is alleen op het schiereiland Tierra Robada en nergens anders!Bovedien zijn al de objects en enviromnents slecht gerenderd,ze zien er hetzelfde uit als je een kilometer afstand hebt,en het maar niet opnieuw gerefreshed word! Ik heb geen gedownloade versie,gebruik geen mods,en Ik heb het spel misschien nog maareen jaar. ik denk dat hier een patch voor nodig is maar heeft iemand advies?(ps:herinstalleren werkt niet) Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Dat probleem heb ik ook wel eens in Tierra Robada, zo wel op de PC als PS2. Het is een bug, want nergens anders is het zo. Het is een kwestie van je savegame te herloaden en kijken of het dan nog steeds zo is, dat helpt bij mij athans wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.