hello123456 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 (bewerkt) Ben een beetje begonnen met het skinnen van GTA San Andreas. Ik kwam op het idee een GTA Forum/Games.nl thema voor een paintjob te maken. Hieronder het resultaat: Als je de X-Flow Roof Vent kiest staat er niet GTAForum.nl op de ruit maar GTAGames.nl Wat er mogelijk nog gaat veranderen: Strepen op de zijkant weg, mssn anders, mssn helemaal niet. Wat er zeker gaat veranderen: Gta Forum.nl op het dak moet nog een tikkie naar rechts hebben Wat ik als ik weet hoe nog veranderd wil hebben: Dat de kleur van de auto ingame lichter is, hij is namelijk zoals de kleur van de bumper op het 1e plaatje, maar de rest verkleurd wel en de bumper niet Laat me horen wat je ervan vind of wat jij nog veranderd wil hebben. P.S. Het vervangt de 2e (Die paars groene, in mijn ogen de lelijkste van de 3) paintjob van de Uranus. P.S.S. Ja "lifesabeach" staat aan in die 1e 2 foto's, moest zonlicht hebben. Bewerkt: 7 april 2008 door hello123456 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 De voorkant ziet er een beetje Onduidenlijk uit... De graphics zijn niet zo goed. Alleen wel een leuk idee! Vooral Dat je GTAF kan veranderen! Reageren
hello123456 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 De voorkant ziet er een beetje Onduidenlijk uit... De graphics zijn niet zo goed. Alleen wel een leuk idee! Vooral Dat je GTAF kan veranderen! Dat de voorkant onduidelijk is komt door de uitrekking van GTA SA om de texture op het model te laten passen. En het is nog WIP dus de graphics kunnen nog verbeterd worden, maar waar precies? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Echt op de Voorkap , Nog een vraag, wat vervangt het, welke auto Reageren
AwiVC Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 P.S. Het vervangt de 2e (Die paars groene, in mijn ogen de lelijkste van de 3) paintjob van de Uranus. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 P.S. Het vervangt de 2e (Die paars groene, in mijn ogen de lelijkste van de 3) paintjob van de Uranus. Oh oké Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.