GTA-Sheep Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Naar aanleiding van ==> dit <== topic besloot ik op zoek te gaan naar een drive-in en nam daarvoor een Hydra vanuit Las Venturas. Schapen kunnen niet vliegen en aangekomen bij de drive-in van Fort Carson raakte mijn vliegtuig hard de grond en ik sprong eruit. Even later las ik ineens uit mijn ooghoek het woord "dum-ass" (een soort engels voor sukkel) en ging kijken hoe ik daar ineens op kwam. Wat blijkt: vanaf een bepaalde hoek lijken de cijfers op je Hydra daar bijzonder op. Is dat nieuws of ben ik de enige die dingen ziet die er niet zijn?? Of erger nog: dat iedereen dat al lang wist dum-ass wordt eigenlijk geschreven als dumb-ass trouwens..... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 Volgens mij heb je schapenkoorts. Bedoel je de cijfers op de romp, of die op de staart? Ik zie bij geen van beide een gelijkenis. Maargoed ik ben een clown, die zijn niet veel beter dan schapen (klein beetje maar) dus misschien zit ik er ook wel helemaal naast. Ik zie in ieder geval niets wat op Dum-Ass/Dumb-Ass lijkt. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Wij dronken mensen kunnen het ook niet echt, maar ik zie echt geen "dum-ass" op de hydra staan. Of heb ik teveel gedronken? Reageren
Berrus Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Het heeft er wel wat van vind ik. Ik begrijp de vergelijking wel. Reageren
m.o.d Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Naar aanleiding van ==> dit <== topic besloot ik op zoek te gaan naar een drive-in en nam daarvoor een Hydra vanuit Las Venturas. Schapen kunnen niet vliegen en aangekomen bij de drive-in van Fort Carson raakte mijn vliegtuig hard de grond en ik sprong eruit. Even later las ik ineens uit mijn ooghoek het woord "dum-ass" (een soort engels voor sukkel) en ging kijken hoe ik daar ineens op kwam. Wat blijkt: vanaf een bepaalde hoek lijken de cijfers op je Hydra daar bijzonder op. Is dat nieuws of ben ik de enige die dingen ziet die er niet zijn?? Of erger nog: dat iedereen dat al lang wist dum-ass wordt eigenlijk geschreven als dumb-ass trouwens..... jij bedoelt DMA58? DMA Design Op de Hydra vind je de afkorting DMA, de vroegere naam van Rockstar North. bron: http://nl.wikigta.org/wiki/Easter_eggs_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik heb het nog eens nagekeken op mijn eigen San Andreas. En ik zie het woord 'Ass' wel indien de pixels op een bepaalde manier overlopen. Maar Dum/Dumb zie ik niet, tenminste als de hydra stil staat. Dus misschien dat het erop lijkt als je de tekst in een rappe vaart langs ziet komen. Denk overigens niet dat Rockstar dit express heeft gedaan, anders hadden ze de gelijkenis wel ietsjes beter gemaakt, met bijvorbeeld 6 ipv 5 tekens. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Misschien staat het wel Bij die DMA... maar dat denk ik niet... Maar wel heel goed gevonden Sheep! Reageren
Dastard Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Misschien dat die 707 omgekeerd LOL is, maar betwijfel het, ik snap niet wat je bedoelt, schaap. Reageren
The Wizard Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Ik zie wel de DM A55 dat is wel humor Goed gevonden En AL is een vliegtuigmaatschappij Edit Hieronder dat heeft te maken met de lees richting Bewerkt: 8 april 2008 door The Wizard Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Zie er eerder DAMAGE staan En warm staat AL aan de ene kant van de staart anders dan de andere kant? Bewerkt: 8 april 2008 door Kai-ShockWave Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Lijkt me erg moeilijk om twee EE's in een term te proppen. Als het er zo uitzag: DMA55 ofzo zou het duidelijker zijn geweest. In een glimp zie je wel vaker gekke dingen die achteraf eigelijk niets (of iets anders) betekenen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.