T2_Breda Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Hallo, Sinds februari zijn wij bezig met een HEAO-afstudeeropdracht voor Take-Two Interactive Benelux te Breda. Take-Two is uitgever van de games onder de Rockstar en 2K labels. Onze opdracht omvat het uitwerken van een communicatieadvies voor Mafia II en Midnight Club: Los Angeles. Om dit effectief te kunnen uitvoeren wordt er als basis doelgroeponderzoek verricht, in de vorm van een enquête. Jullie zouden ons een groot plezier doen deze enquête in te vullen, het zal ongeveer 15 minuten van je tijd innemen en bestaat voornamelijk uit algemene vragen over voorkeuren, behoeften en gedrag. Onder de deelnemers zal een aantal games verloot worden. De enquête vind je hier Alvast bedankt voor je deelname! Dit topic is goedgekeurd door Joriz Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Goede enquete. Alleen is het misschien beter om dat je meer keuzes kunt maken bij welke genre jouw favoriete is. Je kunt maar 3 antwoorden geven. Dat is voor mij te weinig. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Die ga ik nu invullen. En bij favorieten genre is 3 wel wijnig. Klaar met invullen. Bewerkt: 8 april 2008 door Online. Reageren
K.O. Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Leuke enquête. Klaar! Veel plezier met mijn inzending Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.