kevichill Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Hallo allemaal , Ik heb GTA:SA op de ps2 uitgespeelt ( de missies dan ) en als ik nu bijv . een voertuig wil spawne met een cheat , dan werkt deze niet :s terwijl die wel gewerkt heefd ..... hoe kan dit ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Dn druk je de code waarschijnlijk verkeerd in. Doe het niet te snel, maar zorg ervoor dat je de goede knoppen indrukt. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 De cheat hoeft niet supersnel te worden ingevoerd. Zorg ervoor dat je het niet te snel doet, ook niet weer té langzaam, maar zorg er wel voor dat je hem goed invoert En anders doe hem eens een paar keer achter elkaar,en kijk eens in de buurt,of hij daar ergens staat Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Dat lijkt me Logisch Bossinkje... Ik heb dat ook al heel vaak gehad, Ik dacht toen ook dat hij niet werkte. Maar gewoon blijven invoeren dan moet hij als het goed is gewoon vanzelf komen... Je kunt ook nar Boven kijken als daar staat: Cheat Activated(ofzo) Anders is er wat mis met je SA. Als dit allemaal niet lukt dan kun je altijd nog proberen om GTA Opnieuw te Installeren... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Je moet niet tegelijk terwijl je de cheat invoerd lopen of schieten of degelijke... Bewerkt: 9 april 2008 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.