Jump to content

Sony Ericsson W810i


Galiorix

Recommended Posts

Gisteren was ik krantjes aan het bezorgen en toen wou ik even kijken hoelaat het was, maar toen gleed mijn SE W810i telefoon uit mijn handen en belandde in het zand, na één keer op de stenen gestuiterd te hebben. Ik snel kijken wat de schade was; er zat een 'gat' in de achterkant, waar waarschijnlijk een steen in geboord is (het is eigenlijk geen gat, maar meer een soort deuk...Hij is niet echt diep) . Maar de telefoon deed het verder nog gewoon goed en de muziek bleef door spelen dus ik dacht dat alles nog gewoon oké was.

's Avonds, rond 1 uur, ging ik naar bed en zoals gewoonlijk deed ik mijn telefoon uit omdat ik daar (geloof het of niet) rustiger door slaap. Ik drukte dus op de uitknop en ik hoorde het toontje dat hij afsloot. Toen de animatie, die altijd tijdens het afsluiten verschijnt, klaar was, begon opeens de display verlichting te knipperen. Foute boel dacht ik, dus ik trok gauw het klepje van de accu eraf en haalde de accu eruit. Na ongeveer een minuutje wachten deed ik de accu er weer terug in en met veel hoop drukte ik op de aan/uit knop. Het displaylicht ging zoals gewoonlijk na een paar seconden aan, maar bleef langer als normaal aan staan. Ook het gewoonlijke getril van de telefoon kwam niet en na dik een minuut viel de verlichting van de display weer uit. Ik heb toen de accu er weer uit gehaald en ben gaan slapen.

De volgende ochtend deed ik de accu er weer in en drukte weer op de aan/uit knop. Deze keer ging het beeldscherm knipperen maar ook deze keer startte hij neit op.

Is mijn telefoon niet meer te repareren of is er gewoon iets mis met de accu? Het rare is dat hij het gewoon nog goed deed nadat 'ie gevallen was. Wel had ik 's ochtends ook al een probleem; de telefoon had de hele avond in de music stand staan opladen en toen heb ik hem er in de haast snel uitgetrokken. Toen ik onder het fietsen op de aan/uit knop drukte, gebeurde het zelfde als gisteravond. Toen ik op school de accu eruit haalde en na een paar seconde er weer in deed, werkte de telefoon weer zoals altijd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, het zou extreem jammer zijn als ik weer een nieuwe telefoon moet kopen :-(

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het aan dit lastige probleem ligt of aan mij dat er in zo'n 2 dagen maar 73 keer dit topic bekeken is en 0 keer gereageerd, maar dit topic gaat op slot want na een telefoontje met Sony Ericsson, heb ik toch besloten maar afscheid te nemen en op zoek te gaan naar een nieuwe.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...