cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 ik gebruik het ziekenhuis wat op wikigta staat maar haal het niet tot level 12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Waar loop je vast dan? In tijdnoodzeker. Maar waar ligt het aan? Kun je niet zo goed rijden, en bots je overal tegenop waardoor er tijd af gaat? In dat geval moet je gewoon veel oefenen. Of zijn het gewoon te veel mensen? Tja, dan moet je ook veel oefenen, en een beetje geluk hebben denk ik. Ook moet je goed de routes uitstippelen welke je eerst doet, en welke als laatste. Dat is altijd wel handig. Je kunt natuurlijk altijd nog een Save-Game aanvraag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 ik heb heel veel tijdnood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Je kunt een savegame aanvraag doen... Je kunt luisteren naar deze tips, Rij rustig, maar niet te sloom Probeer nergens tegen aan te botsen... Je moet de patiënten steeds naar hetzelfde ziekenhuis brengen, probeer handige zijweggetjes te vinden... Stippel een goeie route af zodat je snel klaar bent... Ik wens je succes met de Paramedic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) ik heb ook een keer tot level 12 gehaalt maar toe was er een bug dat de laatste patient in de pizzaria stond en daar kun je niet inkomen met zon breede wagen balen ps ik wil hem graag zelf halen Bewerkt: 8 april 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Dan valt savegame dus af... Probeer het gewoon iedere keer opnieuw en gebruik alle tips & hints die je krijgt... Bij mij wou het ook niet in een keer en naar 2 keer bijna halen kreeg ik ook een woedeaanval... Probeer het gewoon en doe het niet te vaak achter elkaar anders wordt je gek van woede... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 ik wou al bijna de pc mollen en bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Daar zijn wij GTA-Forum-mensen voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) ik zal het nog wel een keertje proberen Bewerkt: 8 april 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.