bierboer Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Waar kan ik aan die nieuwe WMP komen? Want op deze PC zit de oude nog en ik weet niet hoe ik dan liedjes op me Mp3speler moet zetten!! Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Updaten hé. Kijk even bij Opties oid voor updates. Anders ga je naar Microsoft NL. Kijk rechts en druk op Beveiliging en Updates In het 'ventstertje' druk je op Updates (links), en daarna op Microsoft Updates. Dan kijkt hij volgens mij zelf wat hij kan updaten aan je PC. Ik hoop dat je zo ook WMP kan updaten Oja, voortaan moet je zoiets in Computer Talk -> Software zetten. Bewerkt: 8 april 2008 door TomHagen Reageren
K.O. Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 De nieuwste versie is volgens mij WMP 11. Deze kun je gewoon downloaden op de site van Microsoft: hier (voor Windows XP). Bij Vista zit ie geloof ik standaard op. Andere versies kun je hier downloaden. Reageren
bierboer Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Bedankt. Ik zal het de volgende keer in een ander gedeelte zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.