Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

eej

ik heb gta sa sinds kort en ik zou het leuk vinden om een paar echt vette autos in gta rond te laten rijden.

alleen is er een probleem, ik heb GEEN IDEE hoe dit moet (ik wil niet zelf autos ontwerpen ofzo maar gewoon bv zo'n vette hummer police van internet halen)

MAAR HOE?????

alvast bedankt greetz robbyXtreme

(ik heb xp)

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst haal je een leuke auto van internet. Goede sites waar veel mods op staan zijn gtagarage.com, gtainside.com, gta.filefront.com etc. Vervolgens lees je dit door en pas je het toe.

In het vervolg graag zelf wat gaan zoeken voordat je vragen begint te stellen, dit had je namelijk heel makkelijk zelf kunnen vinden op het forum.

Een andere mogelijkheid is overigens het gebruik van SAMI (in plaats van IMG Tool). Dan moet je dit eerst doorlezen.

@swiggers. Ik snap dat hij nieuw is/was, maar zelfs dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je zelf op onderzoek gaat voordat je het opgeeeft en het maar aan anderen gaat vragen. Bovendien heb ik SAMI al genoemd en ten slotte kun je al die modding sites ook overal op het forum wel vinden, dat zou ook geen probleem moeten zijn. Het is de bedoeling aspirant-modders wat creatiever te laten worden zodat ze eerst dingen zelf gaan proberen.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

OK :tu:

hartstikke bedankt en ik heb idd ondertussen al een andere handleiding gevonden op het forum

greetv robbyXtreme

Geplaatst:
Eerst haal je een leuke auto van internet. Goede sites waar veel mods op staan zijn gtagarage.com, gtainside.com, gta.filefront.com etc. Vervolgens lees je dit door en pas je het toe.

In het vervolg graag zelf wat gaan zoeken voordat je vragen begint te stellen, dit had je namelijk heel makkelijk zelf kunnen vinden op het forum.

Een andere mogelijkheid is overigens het gebruik van SAMI (in plaats van IMG Tool). Dan moet je dit eerst doorlezen.

P.S. Dit kan hij niet weten, hij is nieuw op het forum. ^_^

Ik zal nog een paar dingen erbij toevoegen.

Je kunt plaats van SAMI ook de IMG TOOL 2.0 gebruiken, die heb ik hier voor je.

En om alles uit te kunnen pakken heb je WinRar nodig. Dit heb ik ook voor je :

IMG TOOL 2.0

WinRar

Om hiermee aan de slag te kunnen heb je natuurlijk een Tutorial nodig. Dit kun je hier boven vinden.

Ik zal nog even de links van de site's waarmee je mods kunt downloaden op een rijtje zetten :

GtaGarage

Gta Inside

GtaPlace

GTA Junkies

Ochjah, en natuurlijk heel veel plezier op dit forum !!

:cya:

Swiggers :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...