uniQueGTA Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Ik wist niet waar ik dit topic moest plaatse dus hier maar omdat het ook met gta 4 te make heeft.. Ik heb me een Sony KDL-26P2530 tv gekogt en ik krijg die TV instellingen niet fatsoenlijk, de beste kwaliteit van de tv. ik ben hier bij elke tv mee aant spele en aangezien binnekort GTA4 uitkomt wil ik wel ff de beste kwaliteit Wie weet hoe ik het zo in kan stellen dat de kwaliteit het het beste is, dus Helderheid-20 % Kleur-50% die dingen moet ik weten Thx deze hep ik Bewerkt: 8 april 2008 door uniQueGTA Reageren
Adren4Line Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik denk dat dit in het graphics help gedeelte moet Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Verplaatst vanuit GTA4 forum. Hier lopen de experts, die weten vast een oplossing . Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik hoop het ja dat iemand me kan helpe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.