king-dragon! Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Type: avatar Stijl: leger stijl Grootte: 50x50 Afbeelding: mag je zelf wete Tekst: Dont mess with me Rand: hoeft niet Kleuren: legers kleuren Render (optioneel): mag je zelf weten Extra (optioneel): / Type: signature Stijl: Darkness Grootte: small maar best lang(sorry weet niet wat de groote is) Afbeelding: Raven (van tekken dark resserucion) Tekst: Dont Fuck With Me Rand: mag wel, hoeft niet Kleuren: zwart achtergond, raven links van afbeelding, rechts van afbeelding de tekst met achtergrond zwart. Render (optioneel): hoeft niet mag wel Extra (optioneel): de tekst onder elkaar als het niet past, bijv er past alleen "dont fuck" en daaronder "with me" Type: soort signature Stijl: Flitsend Grootte: rechthoekig(weet grootte niet sorry :l) Afbeelding: mag je zelf weten Tekst: Backfire ON Rand: mag je zelf weten/hoeft niet Kleuren: maakt niet uit Render (optioneel): / Extra (optioneel): text flitsend, achtergrond normaal. Dank voor mensen die dit willen maken. king-dragon!
Kloep Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) begrijp ik het goed en wil je 2 signatures hebben? Als 1e sig heb ik zoiets, zeg maar of het goed is: Bewerkt: 12 april 2008 door Kloep
raymono Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) ik maak wel voor je(alleen avatar) >>> Door RonaldVC: Link verbeterd, en posts samengevoegd.<<< Bewerkt: 13 april 2008 door RonaldVC
Tieess Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 (bewerkt) Hier een avater. Volgens mij kloppen de afmetingen voor geen reet, maar ik heb toch echt 50x50 ingevuld. En je ziet helemaal niets ervan. En hij is lelijk. Bewerkt: 13 april 2008 door Tieess
Magical-Gamer Geplaatst: 16 april 2008 Rapport Geplaatst: 16 april 2008 (bewerkt) Deleted Bewerkt: 16 april 2008 door Magical-Gamer
king-dragon! Geplaatst: 16 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2008 hey bedankt voor die mooie avatar en signature ben er blij mee! en tieess je hebt het in iedergeval geprobeert goed werk.
Recommended Posts