Jump to content

fraps voor de 360?

Recommended Posts

Geplaatst:

bestaat er een programma om video's vam je 360 te maake?

soort fraps en al het er is hoe moet je het er op zetten?

alvast bedankt!

Geplaatst:

Nee, als het goed is bestaat dat niet en als het wél werkt, werkt het wss met Media Center. Daar kun je heel veel dingen met de computer doen, dan ook misschien je beelden rechtstreeks opnemen

mvg El Condor ;)

Geplaatst:
Nee, als het goed is bestaat dat niet en als het wél werkt, werkt het wss met Media Center. Daar kun je heel veel dingen met de computer doen, dan ook misschien je beelden rechtstreeks opnemen

mvg El Condor ;)

met de pc of wat?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, volgens mij bestaat er geen programma of filmpjes mee te maken op de 360.

Anders moet je effe googlen.

Greetzzz Don Stracci.

Twee waren me voor, ik moet echt sneller typen

Bewerkt: door Don Stracci
Geplaatst:
Nee, volgens mij bestaat er geen programma of filmpjes mee te maken op de 360.

Anders moet je effe googlen.

Greetzzz Don Stracci.

Twee waren me voor, ik moet echt sneller typen

ok jammer geen gta 4 stunt filmpjes dan godverdomme!

Geplaatst:

mvg El Condor ;)

met de pc of wat?

Ja, Media Center is een soort van besturingssysteem voor op de computer. En als je dat hebt moet je dat installeren op de Xbox 360, zodat je dan verbinding krijgt. Dat is wel handig, want dan kan je ook gelijk een webbrowser gebruiken op je Xbox enzovoort...

Geplaatst:

mvg El Condor ;)

met de pc of wat?

Ja, Media Center is een soort van besturingssysteem voor op de computer. En als je dat hebt moet je dat installeren op de Xbox 360, zodat je dan verbinding krijgt. Dat is wel handig, want dan kan je ook gelijk een webbrowser gebruiken op je Xbox enzovoort...

hoe moet je dat dan aansluiten en hoe gaat dat precies met filmen?

Geplaatst:

Het aansluiten gaat gewoon in een netwerk, netzoals sommigen gewoon internet hebben via een netwerk. Dus dat is gewoon een netwerkverbinding. Over het filmen, ik heb iets opgezocht voor je. Nou blijkt dat je daar gewoon een harddisk recorder voor nodig hebt. Dus als je dat niet hebt, helaas :N

Geplaatst:
Het aansluiten gaat gewoon in een netwerk, netzoals sommigen gewoon internet hebben via een netwerk. Dus dat is gewoon een netwerkverbinding. Over het filmen, ik heb iets opgezocht voor je. Nou blijkt dat je daar gewoon een harddisk recorder voor nodig hebt. Dus als je dat niet hebt, helaas :N

ja dan houd het op he :puh:

Geplaatst:

Je kan ook gewoon de video output van de xbox/ps3 in je dvd recorder/computer (als die video in ondersteund) doen en dan opnemen. Moet werken.

Geplaatst:
Je kan ook gewoon de video output van de xbox/ps3 in je dvd recorder/computer (als die video in ondersteund) doen en dan opnemen. Moet werken.

ja maar hoe krijg ik die dan op mijn pc nie dus!

Geplaatst: (bewerkt)

ja maar hoe krijg ik die dan op mijn pc nie dus!

Je hebt waarschijnlijk geen videoingang op je pc dus dan moet je een capture card kopen (beetje duur denk ik om alleen wat filmpjes te maken).

Er zijn trouwens wel goedkopere als op die site die ik gaf maar ze zijn zoiezo wat te duur om gewoon maar wat te filmen. Misschien kan je 2de hands op marktplaats voor redelijke prijs een vinden?

Bewerkt: door Gta-killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...