Jump to content

Nederlandse Commercial


Capodaano

Recommended Posts

bij mij op school weten ze het ook niet....

een zo'n gastje zegt, ooh je bedoeld GTA Vice City?

en een ander zegt, ik heb GTA IV al gezien, in Free Record Shop, was best wel goedkoop (dat was dus de pre-order versie...)

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf denk ik niet dat ze nu nog een reclame maken voor GTA IV. Een reclame maken duurt enige tijd in verband met verschillende afspraken en dergelijke. Als er een reclame was zou die dan al eerder zijn uitgezonden.

Komt er wel een reclame, dan zal die spoedig worden uitgezonden en anders na de release als speciaal pakket voor de Playstation of Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist bevestigd gekregen dat er commercials voor Grand Theft Auto IV op TV komen. Meer informatie volgt nog.

Ik ga er zeker voor zorgen dat ze ook in de galerij komen zodat we ze hier ook kunnen uitpluizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die reclame van CC had niks met gta of saint's row te maken. En vanaf San Andreas heeft elke gta een commercial gehad op de zenders van MTV Nederland (TMF MTV Comedy Central). Dit zal nu ook het geval zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Die reclame van CC had niks met gta of saint's row te maken. En vanaf San Andreas heeft elke gta een commercial gehad op de zenders van MTV Nederland (TMF MTV Comedy Central). Dit zal nu ook het geval zijn.

Ja, het zou wel grappig zijn als je een Gta IV reclame ziet op Discovery. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist bevestigd gekregen dat er commercials voor Grand Theft Auto IV op TV komen. Meer informatie volgt nog.

Ik ga er zeker voor zorgen dat ze ook in de galerij komen zodat we ze hier ook kunnen uitpluizen.

Al mijn vooroordelen waren dus onjuist. Mogen ze maar snel op televisie komen. Hoe meer Nederlanders het zien, hoe meer Nederlanders het kopen, hoe meer leden op het forum toch? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...