Jump to content

replay fuctie?

Recommended Posts

Geplaatst:

is het bekend of er een replay fuctie aangezien ik een stunt clan heb en er geen opname programma is voor de 360 volgens mij!

alvast bedankt!

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Playahh

3

• michaelfivez

2

• steintje

2

• lexus123

2

Geplaatst:

Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken.

Geplaatst:
Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken.

ja man zou egt top zijn voor mijn filmpjes!

Geplaatst:

Inderdaad, Filmen is altijd al het leukste geweest in GTA, Ik denk dat het er wel in komt hoor ;)

Geplaatst:
Inderdaad, Filmen is altijd al het leukste geweest in GTA, Ik denk dat het er wel in komt hoor ;)

Geef mij maar een vette auto en zo heel Liberty City rondrijden, veel leuker. ;)

Geplaatst:
Denk het eigenlijk niet. Dit is meer iets voor in skate, voetbal en misschien race games

In SA zat het anders ook ..

Geplaatst:

Ik denk niet zoals in GTA San Andreas. Rockstargames kan het RAM geheugen van de consoles beter gebruiken. Mischien voor de (eventuele) pc versie, maar ik denk het van niet.

Geplaatst:
Ik zou het jammer vinden, GTA III, Vice City en San Andreas hadden ook allemaal een replay functie!

op de ps2 heb ik nog nooit een replay functie gezien van gta... maar jij zult wel op een pc gamen denk ik? :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...