Big Playahh Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 is het bekend of er een replay fuctie aangezien ik een stunt clan heb en er geen opname programma is voor de 360 volgens mij! alvast bedankt! Reageren
FireFighter Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Daar is NOG niks over bekend maar het zou wel vet zijn! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Daar is NOG niks over bekend maar het zou wel vet zijn! hopen dan maar he Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken. ja man zou egt top zijn voor mijn filmpjes! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Inderdaad, Filmen is altijd al het leukste geweest in GTA, Ik denk dat het er wel in komt hoor Reageren
-IV- Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Inderdaad, Filmen is altijd al het leukste geweest in GTA, Ik denk dat het er wel in komt hoor Geef mij maar een vette auto en zo heel Liberty City rondrijden, veel leuker. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Denk het eigenlijk niet. Dit is meer iets voor in skate, voetbal en misschien race games Reageren
Bossinkje Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Denk het eigenlijk niet. Dit is meer iets voor in skate, voetbal en misschien race games In SA zat het anders ook .. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik denk niet zoals in GTA San Andreas. Rockstargames kan het RAM geheugen van de consoles beter gebruiken. Mischien voor de (eventuele) pc versie, maar ik denk het van niet. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik zou het jammer vinden, GTA III, Vice City en San Andreas hadden ook allemaal een replay functie! Reageren
ludytune Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Ik zou het jammer vinden, GTA III, Vice City en San Andreas hadden ook allemaal een replay functie! op de ps2 heb ik nog nooit een replay functie gezien van gta... maar jij zult wel op een pc gamen denk ik? Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 ik hoop het wel. Komen er veel leuke filmpjes om te kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.