strandpop Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 daar is nog niks over bekend, maar er is wel een replay stand voor de filles. het zorgt ervoor dat je niet elke keer tegen een auto aanknalt. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Er zit d8 ik toch wel slowmotion in bij harde botsingen ofzo? of niet? Reageren
pilot Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) daar is nog niks over bekend, maar er is wel een replay stand voor de filles. het zorgt ervoor dat je niet elke keer tegen een auto aanknalt. Bedoel je de slowmotion. Zo kan je sneller tussen de auto's rijden zonder te botsen en dan ik denk dat het aimen dan nog makkelijker word. Hierboven: Doet me denken aan Burnout. Bewerkt: 9 april 2008 door pilot Reageren
michaelfivez Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 daar is nog niks over bekend, maar er is wel een replay stand voor de filles. het zorgt ervoor dat je niet elke keer tegen een auto aanknalt. Bedoel je de slowmotion. Zo kan je sneller tussen de auto's rijden zonder te botsen en dan ik denk dat het aimen dan nog makkelijker word. Hierboven: Doet me denken aan Burnout. Slow motion is vet, vooral bij politie achtervolgingen kun je zalige stunts uit halen Reageren
snowguard3 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 zou wel leuk zijn als je zoiets kan doen net als bij Halo 3 (Theater mode) Reageren
Little Jacob Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken. Ja idd mooi voor filmpjes en bij de andere gta's zat wel een replay knop dacht ik. Zowiezo bij vice city. Die kan je activeren door F1 te drukken op de pc. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 lijkt me wel mooi! net zoals bij skate...allemaal lompe filmpjes kan je lachen! Reageren
Remy101 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Je kan het anders altijd nog opnemen met je dvd-recorder. Reageren
sanfuck Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Zou wel een leuke optie zijn, zat dat niet ook in de eerste driver games een replay functie Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik heb wel ooit gehoord dat je bij playstation Home, je replays kon opslaan ofzo en die aan andere laten zien. Als dit klopt heeft de ps3 dus replay fuctie en xbox360, als het waar is dan waarschijnlijk ook. Alleen heeft xbox geen Home, dus kan je niet aan andere laten zien (behalve als je op youtube zet) Reageren
steintje Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 kun je ook een replay hebben langer dan 10 seconden anders is het niet leuk. Reageren
Capodaano Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 is het bekend of er een replay fuctie aangezien ik een stunt clan heb en er geen opname programma is voor de 360 volgens mij!alvast bedankt! Hoe wil je filmen op de 360 dan? Reageren
Lelt Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Sorry voor het kicken van een oud topic, maar is er inmiddels iets bekend over de replay functie voor GTA4 op de PS3? Misschien staat het hier al ergens op het forum, maar ik kan het niet vinden. Ik heb op diverse sites wel gevonden dat de functie er is, maar nergens staat met welke toetsen je de replay kan starten. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Sorry voor het kicken van een oud topic, maar is er inmiddels iets bekend over de replay functie voor GTA4 op de PS3? Misschien staat het hier al ergens op het forum, maar ik kan het niet vinden. Ik heb op diverse sites wel gevonden dat de functie er is, maar nergens staat met welke toetsen je de replay kan starten. Een replay functie voor de Playstation 3/Xbox 360 bestaat niet. Op de PC zal dit echter wel bestaan, dan zal je achteraf trouwens ook nog het camerastandpunt en andere dingen kunnen veranderen. Reageren
weaponmr Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik haat het echt, kan Rockstargames niet eens een x zo'n functie hebben voor de ps3 ofzo? ook de multiplayer is altijd slechter op de console, ik betaal er gvd ook nog eens meer voor!! (Denk ik) Als het voor de pc komt, vindt ik dat ze een update motten geven voor de ps3 en de xbox 360 waar dat ook bij is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.