Jump to content

replay fuctie?


Big Playahh

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Playahh

    3

  • michaelfivez

    2

  • steintje

    2

  • lexus123

    2

daar is nog niks over bekend, maar er is wel een replay stand voor de filles. het zorgt ervoor dat je niet elke keer tegen een auto aanknalt.

Bedoel je de slowmotion. Zo kan je sneller tussen de auto's rijden zonder te botsen en dan ik denk dat het aimen dan nog makkelijker word. ^_^

Hierboven: Doet me denken aan Burnout. :puh:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

daar is nog niks over bekend, maar er is wel een replay stand voor de filles. het zorgt ervoor dat je niet elke keer tegen een auto aanknalt.

Bedoel je de slowmotion. Zo kan je sneller tussen de auto's rijden zonder te botsen en dan ik denk dat het aimen dan nog makkelijker word. ^_^

Hierboven: Doet me denken aan Burnout. :puh:

Slow motion is vet, vooral bij politie achtervolgingen kun je zalige stunts uit halen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat echt. Misschien kun je ook de camerastand veranderen en in slowmotion. Dan kun je de actie uit elke hoek bekijken.

Ja idd mooi voor filmpjes :cya: en bij de andere gta's zat wel een replay knop dacht ik. Zowiezo bij vice city. Die kan je activeren door F1 te drukken op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel ooit gehoord dat je bij playstation Home, je replays kon opslaan ofzo en die aan andere laten zien.

Als dit klopt heeft de ps3 dus replay fuctie en xbox360, als het waar is dan waarschijnlijk ook.

Alleen heeft xbox geen Home, dus kan je niet aan andere laten zien (behalve als je op youtube zet)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Sorry voor het kicken van een oud topic, maar is er inmiddels iets bekend over de replay functie voor GTA4 op de PS3? Misschien staat het hier al ergens op het forum, maar ik kan het niet vinden. Ik heb op diverse sites wel gevonden dat de functie er is, maar nergens staat met welke toetsen je de replay kan starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor het kicken van een oud topic, maar is er inmiddels iets bekend over de replay functie voor GTA4 op de PS3? Misschien staat het hier al ergens op het forum, maar ik kan het niet vinden. Ik heb op diverse sites wel gevonden dat de functie er is, maar nergens staat met welke toetsen je de replay kan starten.

Een replay functie voor de Playstation 3/Xbox 360 bestaat niet. Op de PC zal dit echter wel bestaan, dan zal je achteraf trouwens ook nog het camerastandpunt en andere dingen kunnen veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat het echt, kan Rockstargames niet eens een x zo'n functie hebben voor de ps3 ofzo? ook de multiplayer is altijd slechter op de console, ik betaal er gvd ook nog eens meer voor!! (Denk ik) Als het voor de pc komt, vindt ik dat ze een update motten geven voor de ps3 en de xbox 360 waar dat ook bij is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...