GunsNroses61 Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 Op deze link kan je op de PC het replay mode zien. over de PS3 of Xbox niks bekend http://www.youtube.com/watch?v=Vv02Iua18Po En ja het is langer dan 10 seconden terug te ''spoelen'' Reageren
lexus123 Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 (bewerkt) Misschien komt er een replay en een capture optie in de downloadable content. Weet alleen nog niet wanneer die uitkomt maar komt hij zeker te weten uit, maar of die opties erin komen is het alleen nog maar hopen... Bewerkt: 17 november 2008 door lexus123 Reageren
Nissan Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 is het bekend of er een replay fuctie aangezien ik een stunt clan heb en er geen opname programma is voor de 360 volgens mij!alvast bedankt! Je kan nog altijd een camera op de tv aansluiten en via via opnemen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Misschien komt er een replay en een capture optie in de downloadable content. Weet alleen nog niet wanneer die uitkomt maar komt hij zeker te weten uit, maar of die opties erin komen is het alleen nog maar hopen... Het probleem is dat GTA al een aanslag op het RAM geheugen is van de Xbox, vooral als je geen HDD hebt. Het opslaan van replays kost redelijk wat geheugen (denk ik) en dan zou het spel dus minder goed draaien. Het is dus vooral vanwege prestatie issues achterwege gelaten, denk ik. In de PC versie komt overigens wel een Replay functie, en dat is wel vet natuurlijk. Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Misschien komt er een replay en een capture optie in de downloadable content. Weet alleen nog niet wanneer die uitkomt maar komt hij zeker te weten uit, maar of die opties erin komen is het alleen nog maar hopen... Het probleem is dat GTA al een aanslag op het RAM geheugen is van de Xbox, vooral als je geen HDD hebt. Het opslaan van replays kost redelijk wat geheugen (denk ik) en dan zou het spel dus minder goed draaien. Het is dus vooral vanwege prestatie issues achterwege gelaten, denk ik. In de PC versie komt overigens wel een Replay functie, en dat is wel vet natuurlijk. Jah, ik heb in de PU gelezen dat je dan op F2 in-game moet drukken om op te nemen! Over dat geheugen: Je slaat alleen maar een savegame op, dat is maar een paar Kb. Als je een 20Gb schijf hebt is GTA niet zo'n aanslag, zelfs niet als je zo dom bent om een Arcade te kopen en een Memory Unit hebt. Bewerkt: 18 november 2008 door lexus123 Reageren
WarGamer599 Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Denk het eigenlijk niet. Dit is meer iets voor in skate, voetbal en misschien race games GTAIV (pc-versie) heeft juist allerlei hartstikke handige functies om filmpjes te maken en zelfs te bewerken. Filmpjes die je hebt op genomen kan je vanuit alle hoeken bekijken en ook in bullet-time afspelen. Dus.... Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Het is toch al bekend dat er een replay fuctie inzit? Reageren
Dvt Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) De eerste samples zijn al gemaakt door Rockstar, en op dezelfde site gezet, als waar de PC gamers ze straks ook naartoe kunnen uploaden: Rockstar Social Club TV Het ziet er echt vet uit! Zo te zien kun je zelf een personage selecteren om mee te spelen... Lijkt wel op San An Studios! Bewerkt: 20 november 2008 door Dvt Reageren
jeromegtafan Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 et zit in alle gta dus waarom zou het in deze dan niet zo zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.