beast_cannon Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 zet hier neer wie de irritanste personage is van gta vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 Diaz vindt ik. Klein, dik en chagarijnig mannetje. Hij schiet gewoon een videorecorder overhoop omdat hij vergeten is de stekker er in te doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beast_cannon Geplaatst: 8 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 ikzelf vin diaz hij is klein mannetje met grote bek en ook kent paul hij heeft zo'n bekakte engelse stem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 diaz en sonny forelli Diaz:kleine miezerige rotzak Sonny:grote miezerige rotzak Zo alstublieft hier mijn irritante personen report . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Sunny vind ik wel de idiootste... Hij zeurd alleen maar over het geld... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Sonny is hier tog wel de domste en beste flikker van de wereld dat hij Tommy in de val had gebracht ik wou nog die koffers voor me zelf houden met doeks en drugs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 Pastor Richard. Hij loopt alleen maar te zijken over geld voor zijn stomzinnige organisatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2008 diaz want hij schopt de tv kapot omdat zijn paard verloren heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 Dan denk ik dat dat Umberto Robina is: Grote bek maar durft niet te vechten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2008 Ik denk dat ik Diaz de irritantste vindt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Ken rosenberg hij zit aan de drugs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dvdrts Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 lance vance, de smerige verrader Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 ik vind gonzalez en one armed bandit met 1 arm en een bebloed bot die eruit steekt ik kan namelijk alle actors spawnen en zelfs mezelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 24 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2008 lance vance natuurlijk ik knap allemaal klusjes voor hem op en dan je weet wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danny13091994 Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Ik vind Ricardo Diaz, Umberto Robina en Lance Vance de irritantsten. RD: Klein, grote bek UR: Grote bek maar klein hartje :engel: LV: Vieze overloper en hij heeft het altijd over wraak voor zijn neergeschoten broer Victor Vance Bewerkt: 24 juni 2008 door Danny13091994 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.