gybrus Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Hallo, Weer eens bezig geweest ik heb deze keer geprobeerd om te beginnen in PhotoShop en zo iets te maken dat misschien bruikbaar is op een blog of iets in die richting. Op langzame verbindingen(die ik niet meer verwacht eigenlijk) kan het laden wat langer duren: Rates&Comments, K Bewerkt: 8 april 2008 door Dhr.Gybrus Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hij is wel mooi alleen je kan dit heel erg moeilijk met HTML verwerken. 7/9 Reageren
gybrus Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Dat valt reuze mee, er is niet voor niks PHP en CSS uitgevonden Toch bedankt, K Reageren
gybrus Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik zou het zeer waarderen als iemand zijn reactie zou posten.. Met een goed onderbouwd argument kan ik meer dan totale stilte, Dit is toch 1 van de nadelen als je je werk op fora post.. ,K Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik zal raten, aangezien het hier niet echt platloot . Op het eerste gezicht ziet het er erg netjes en strak uit. De oranje kleuren vallen goed samen met het licht grijze. De header is simpel, maar effectief, en stijlvol. Aleen lijkt het op sommige plaatsen toch wel een beetje kleurloos, maybe kan je daar wat aan doen. Verder vind ik de borders goed, en overall een strakke layout. 78% Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
2fast{0} Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Ik heb niet echt verstand van HTML, maar ik wil je best even zeggen wat ik ervan vind. Je banner ziet er erg leuk uit met de sinnasappels en ook het lettertype is zo simpel erg mooi, ook de herhaling van de tekst erachter ziet er leuk uit. Nou zie ik overal titels staan zoals "Main Panel" en Partners", maar de ene helft is helemaal oranje terwijl de anderhelft grijs is en dan heb je er nog een paar waar de eerste letter oranje is, en dat is mooi. Probeer dat bij elke titel te doen dat ziet er zeker een stuk beter uit. Voor de rest ziet het er erg leuk uit. Als ik iets fout heb, of iets niet kan verbeter mijn dan gerust, zoals ik al zei heb ik geen verstand van HTML. Mvg, 2fast{0} Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Het is een mooi licht design met een leuke simpele banner, de buttons zien er ook mooi uit en de indeling is zeer goed. hij is inderdaad wel een beetje te licht maar dat oranje breekt het wel een beetje, toch mag erwel wat meer kleur inzitten, buiten de banner om. ik kan niet meer zeggen dan, zeer goed gedaan Rate: 8.0 Reageren
gybrus Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Inderdaad sommige woorden hebben 1 oranje letter sommige iets meer. Mijn zicht op deze verschijnselen : Main panel - blijft altijd staan en loopt over in achtergrond is namelijk niet zo belangrijk.. Partners - Interactief gedeelte, met de hoop aandacht te trekken daardoor 1ste letter oranje Lorem ipsum dolor - helemaal oranje, dit is de titel van een artikel of een reacties op een artikel Veranderd continu.(wordt random uit de database gehaalt) Latest article - zelfde verhaal als bij partners aandacht trekken naar dat gedeelte Archive - niet belangrijk dus krijgt een volledig grijze titel Bedankt voor de reactie dit zal ik zeker mee nemen in een komende layout, (Jeuj opbouwende kritiek) ,K EDIT: whoei zag ik die nieuwe post even niet bedankt voor de reactie, Ik ben ook van mening dat het iets te licht is en een beetje te weinig kleur. Het is ook 1 van mijn eerste layouts die niet helemaal zwart zijn Nogmaals bedankt voor de reacties Bewerkt: 11 april 2008 door Dhr.Gybrus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.