Jump to content

Talietje vs. Jay;

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Surfen

Soort design: signature

Size design: Mag je zelf kiezen

Render: optioneel

Animatie: /

Premade: /

Tijd van inlevering: Zodra hij af is

Opmerking: Ik post na jou ;)

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Ik zou wel willen al heb ik nog wel een battle lopen met 'Sonny-The-Pilot. Hij is al 4 dagen niet online geweest en ik zou toch graag willen battlen. Graag goedkeuring van de mod's.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Talietje, alleen wel gek dat je oude naam erin staat, maar goed. ^_^

Reden: Ik heb het idee dat die van Jay; alleen een foto met tekst is, dat de achtergrond dus totaal niet zelf gemaakt is. Volgens mij heeft Talietje er iets meer tijd in gestopt.

Geplaatst:

Ja ik had die signature al gemaakt voor dat ik me naam veranderde :puh:

Talietje :

Leuke Signature! Goede Effecten en Alle Kleuren passen goed bij elkaar. Alleen het lettertype vind ik iets te klein. De Render ziet er ook goed uit :schater:

Rate: 8

Jay; : Het lijkt een beetje op een Plaatje met een naam erin, dat is wel jammer. Maar ook hier is het kleur gebruik ook mooi, En het lettertype is precies groot genoeg/

Rate: 6

Vote: Talietje.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid, het is geen plaatje met me naam erin. Er zitten wel degelijk effecten in en ook de spetters van het water heb ik met behulp van effecten gedaan.

Geplaatst:

Wel erg toevallig dat tallietje in dat ene hotel zit. En de leden die op hem stemmen ook, maarja ik kan niks bewijzen maar erg vedacht.

Verder met het stemmen ik stem op Jay

Ik vind dat zijn signature er erg netjes uitziet. Niet te groot of te klein de effecten zijn goed gebruikt etc etc. KUTGW

Geplaatst:

Hmmm, dit wordt moeilijk. :7

Talietje, jouw signature is op het eerste zicht erg mooi, maar als je eventjes naar de details kijkt zie je dat het niet zo een prachtige is. De c4d past goed bij de signature, maar hij is niet goed geplaatst. Je hebt hem gewoon in het midden geplaats. Een betere plaatsing zou achter de render zijn.

Verder past het font van je naam er niet zo mooi bij. Plaatsing, opacity en kleur zijn er dan wel weer mooi van. :)

Jay; jouw signature op het eerste zicht nogal makelijk, maar als je dan naar de details kijkt is het wel mooi. Die 'spetters' zijn mooi gemaakt. Het is alleen nogal moeilijk te zien wat jij gemaakt hebt, en wat al op het plaatje was. De border is zeer goed! De tekst is ook perfect.

Na lang kijken, en denken, gaat m'n stem naar Jay;.

Geplaatst:

die van jay is wel leuk met al die spetters en die naam past er ook wel goed bij 9/10

en die van tallex(tallietje)is ook wel grappig met die blauwe lijnen 8/10\

STEM:jay

sorry tallex.

Die van Jay is precies niet zo super uitgewerkt.

En als je effecten gebruikt, zie dan dat ze opvallen!

En ik zie echt geen speciale spetters hoor. :?

Dus mijn stem gaat naar Tallex!

Bewerkt: door Sebast258
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...