Tieess Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 is deze goed?? Dit kan hij toch niet als signature gebruiken, alleen de afmetingen kloppen al niet, de maximale afmetingen op dit forum zijn 500x100. En er staat rechtsonder een watermerk op van gtagames.nl, Dat staatook niet echt mooi.
raymono Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 is deze goed?? Dit kan hij toch niet als signature gebruiken, alleen de afmetingen kloppen al niet, de maximale afmetingen op dit forum zijn 500x100. En er staat rechtsonder een watermerk op van gtagames.nl, Dat staatook niet echt mooi. ja maar hoe kan ik dat doen ik zie die meeting niet op imagehack staan
Kloep Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Dit moet je doen in Photoshop Als je een nieuw bestand opend
Ghost_Rider Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 ja maar hoe kan ik dat doen ik zie die meeting niet op imagehack staan Je moet in Photoshop op ' Ctrl + N' drukken om een nieuw document te maken en je eigen afmetingen te bepalen. Ik heb een screen genomen van het schermpje.
Recommended Posts