big_illusion Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Hallo... Ik speel nu ook al een tijdje san andreas, maar nu vroeg ik mij af wanneer de bruggen naar de andre steden opgengingen!? Graag een spoedig antwoord! thx! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Hallo... Ik speel nu ook al een tijdje san andreas, maar nu vroeg ik mij af wanneer de bruggen naar de andre steden opgengingen!?Graag een spoedig antwoord! thx! De bruggen naar San Fierro zullen openen na de missie 'The green Sabre'. De bruggen naar Las Venturas zullen openen na de missie 'Yay-ka-boom-boom'. Van dat laatste ben ik niet 100% zeker van. Merk wel op dat de Wang Cars missie en de Zero missies niet nodig zijn om de bruggen van Las Venturas open te laten gaan. Wat je ook kan doen is de NOOBmode opened version downloaden in de database. Hierdoor hoef je de missies niet te doen. Bewerkt: 8 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
Jay; Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Dit gebeurd bij bepaalde missies die je tijdens de storyline vanzelf tegenkomt. Vraag me op het moment niet welke maar iemand zal de missies spoedig posten. Edit: Kijk, iemand was me al voor met de volledige informatie. Bewerkt: 8 april 2008 door Jay; Reageren
Hackman Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Volgens mij kon je ook als je een nieuwe game begon de jetpack code doen... Dan viel je dood uit de auto van Tenpenny en Pulaski en kon je overal bij... Ik weet het niet zeker... Reageren
King of San Andreas Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Volgens mij kon je ook als je een nieuwe game begon de jetpack code doen... Dan viel je dood uit de auto van Tenpenny en Pulaski en kon je overal bij... Ik weet het niet zeker... Nee, dit telt alleen voor de winkels waar je missies voor moet doen Reageren
liberty_lol Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Hallo... Ik speel nu ook al een tijdje san andreas, maar nu vroeg ik mij af wanneer de bruggen naar de andre steden opgengingen!?Graag een spoedig antwoord! thx! De bruggen naar San Fierro zullen openen na de missie 'The green Sabre'. De bruggen naar Las Venturas zullen openen na de missie 'Yay-ka-boom-boom'. Van dat laatste ben ik niet 100% zeker van. Merk wel op dat de Wang Cars missie en de Zero missies niet nodig zijn om de bruggen van Las Venturas open te laten gaan. Wat je ook kan doen is de NOOBmode opened version downloaden in de database. Hierdoor hoef je de missies niet te doen. Moet je als je nieuwe missies wil driving school afmaken want ik heb alles gedaan van de missies tot de 1e zero en de laatste Driving school missie want ik wil graag de missie van YAY ka ya boom of zoiets PS: ik het GTA SA op de PS2??????? Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Ja, voor je de missie Yay-Ka-Boom-Boom krijgt moet je de driving school voltooien. Het maakt hierbij echter niet uit of je op alles brons, zilver, of goud hebt. De missies van Zero hoef je niet te voltooien, als je wel wilt doen kan dat altijd, ook al heb je de rest van de storyline voltooit. Veel succes! Reageren
Nissan Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 No shit? Je hoeft helemaal niet de driving school te doen voor Yay ka boom boom, De Driving school is om de street races en Wang Cars te unlocken. Na de missie Toreno's Last Flight is het mogelijk om Yay Ka Boom Boom te doen. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 san fiero krijg je tog na ''are you going to san fiero''? Reageren
joppie Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) san fiero krijg je tog na ''are you going to san fiero''? Ja dat klopt. Na de missie The Green Sabre ga je naar Badlands maar kun je San Fierro al in. Bewerkt: 25 april 2008 door joppie Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Klopt, je kan SF al binnen, maar er is nog niks te doen. De safehouses zijn gesloten, geen missies... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 geen missies... Dat klopt niet; na het voltooien van 'The Green Sabre' word het mogelijk om een zijmissie te doen. Het gaat hier om 'NRG-500 challenge'. Deze kun je starten bij de haven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.