Lantyz Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Dames en heren van de gangscene, de campagneronde van de Zevende Corporation Verkiezing is zojuist van start gegaan. De procedure is zoals we gewend zijn en kan in het aankondigingstopic nog 'ns worden nagelezen. De stembus gaat op 15 april open. Tot die tijd kunnen de gangs en corporations campagne voeren om zoveel mogelijk stemmers te overtuigen van het Grotere Goed. De uiteindelijke uitslag zal op 29 april bekend worden gemaakt. Op die datum schijnt nog iets anders te gebeuren, maar de directie is even ontschoten wat. Teams, succes! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Gezellig, alweer een corperation verkiezing. Iedere gang/corperation veel succes. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hm, wat zou die andere gebeurtenis op 29 April toch zijn? Succes allemaal! Reageren
AwiVC Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hm, wat zou die andere gebeurtenis op 29 April toch zijn? Succes allemaal! Een spaanse wikiGTA Reageren
Kloep Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik wens iedereen heel veel succes met het worden van een corporation en dat de beste moge winnen. Reageren
Dastard Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Wow, zo vroeg Nouja, iedereen veel geluk! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hm, wat zou die andere gebeurtenis op 29 April toch zijn? Succes allemaal! Een spaanse wikiGTA Dat heb je van mij! Raar, ik dacht gisteren nog net eens aan een eventuele corporation verkiezing. Nu gebeurt het nog ook! Elke gang/corp veel succes toegewenst! Reageren
Jay; Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ook ik wens iedereen veel succes en mogen de beste (Jullie weten wel wie) winnen! Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik wens iedereen ook succes. En Jay; dat zou je wel willen hé? Maar we zullen wel zien. Succes!! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik wens iedere gang/corp veel succes, dat de beste mogen winnen! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Dat belooft weer spannend te worden, de zevende alweer. In 2 jaar 7 Corporation Verkiezingen, dat is wel aardig wat. Veel succes iedereen! Reageren
Donwell Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Nadat er zo geheimzinnig werd gedaan in de 'De Tien' van OWN en na een paar keer een Global Mod heb zien rond zien hangen in Gang Talk, was 't voor mij duidelijk dat er weer één zat aan te komen. Uiteraard spannend, en allen veel succes! Dat de beste moge winnen. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Leuk! Ik zat er weer op te wachten, iedere corp/gang veel succes! Dat de beste mag winnen! Reageren
M4X Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Hmm, niet zo een hele goede datum voor de uiteindelijk uitslag als je het mij vraagt, maargoed, veel succes iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.