Unmountable Tijmen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Iedereen Inderdaad, Heel veel succes, Mogen de beste winnen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 't Zat er inderdaad weer aan te komen, iedereen veel succes en dat de beste moge winnen! Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 (bewerkt) Good luck soldiers Moge De Heilige Schijtlama zich handhaven Bewerkt: 9 april 2008 door TomHagen Reageren
moechy Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ook ik wens iedereen veel succes en mogen de beste (Jullie weten wel wie) winnen! Ja wij Mjh iedereen veel suc6 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ook ik wens iedereen veel succes en mogen de beste (Jullie weten wel wie) winnen! Ja wij Mjh iedereen veel suc6 nee hoor wij gaan winnen :dans: Suc6! Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 veel succes iedereen met de verkiezingen, altijd weer spannend wie er gaat winnen Reageren
TheGuardian Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen. Ik wens zowel alle gangs als corporations veel succes tijdens deze verkiezingen. Dat de beste mogen winnen Hup The Royal Guardian :$ Reageren
ShitloadGangstas Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Wat zijn Corporations ? Reageren
Jay; Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Dit kan je als gang worden. In een corporation-verkiezing strijden verschillende gangs om de titel "corporation". Het is niet een makkelijke strijd en er moeten dan ook veel stemmen gewonnen worden. Als corporation krijg je een eigen subforum en krijg je meer ruimte om met de andere gangleden te praten en te discussiëren. Meer informatie vind je hier Reageren
Wijst Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Veel succes iedereen en maak vooral je eigen keuze laat je door niemand beinvloeden ! Vooral niet door ene beruchte Wijst ! Reageren
Lantyz Geplaatst: 14 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2008 De stembus voor de eerste ronde is open. Gangs & corporations, succes! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 15 april 2008 Rapport Geplaatst: 15 april 2008 Stemmen ! Iedereen veel succes met de corp verkiezingen, en ook de leden veel succes met jullie stemkeuze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.